Andywife Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Hvor får man tak i gode og myke amme-bh'er som ikke har spiler eller andre ting som gnager og klemmer - og som også er litt vatterte, slik at ikke alt synes igjennom???
Fru Tuttemor Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Lindex.men prøv dem først,de matcher ikke vanlige bhstørrelser,hvis ikkje min va feilmerket da..men kunne vært mykere da,skal prøve å vaske min å se om den mykner litt..
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 Marinka har gode ammebh'er fra abecita tror jeg det heter.. Ellers er det mulig på change eller triumf butikker!
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Anbefaler Marinka jeg også! Der har de alle str, med blonder, uten blonder, med spiler, uten spiler. Så noe for enhver. Er jo høyere pris enn Lindex osv, men god kvalitet og du får mega god hjelp så du velger rett str noe som er veldig viktig nå =)
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 25. januar 2011 #7 Skrevet 25. januar 2011 Det er en marinka butikk på sandvika storsenter. Så er det en i bogsdagveien mener jeg å huske i oslo. Det er også en på Bekkestua. nettsiden er : www.marinka.no
Gjest Skrevet 26. januar 2011 #8 Skrevet 26. januar 2011 Tusen takk for svaret da blir det nok en tur på Sandvika i mårra hvertfall på meg... er SÅ lei disse bh'ene som gnager seg inn der der de ikke har noe å gjøre... som oppå ribbena og andre steder der kroppen ikke lengre er seg selv
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 26. januar 2011 #9 Skrevet 26. januar 2011 Må bare slå et slag for Cubus sine! Kjøpte de som var vattert sist men angret stort på det etter kort tid! Gikk over til de myke, tynne fra Cubus (eget merke og/eller triumf mamabel sine). Er ikke alt som synes gjennom (spesielt med ammeinnlegg), sitter MYE bedre også er de mye rimeligere men i kjempegod kvalitet som holder ennå etter super mange vask! Kan anbefales!!!
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 26. januar 2011 #10 Skrevet 26. januar 2011 Vil anbefale Triumph Mamabel. De er mye og elastiske uten spiler. Og rimelige, faktisk!
Snøfnugg75 Skrevet 26. januar 2011 #11 Skrevet 26. januar 2011 Cubus sine mamabel! Best i min egen test, betre enn dei dyre. Billige, fine og viktigast: supergode!
Sanna_90 Skrevet 27. januar 2011 #12 Skrevet 27. januar 2011 Helt enig her, Cubus sine mamabel Bh-er er faktisk både rimlige og veldig gode!
Andywife Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #13 Skrevet 27. januar 2011 Når dere skriver Cubus sine Mamabel bh'er - mener dere da Mamabel fra Triumph? Kjøpte nemlig en sånn i dag, til rundt 300 kr. Den virka myk og god, og håper det stemmer.. Prøvde også cubus sine egne amme-bh'er, men ble ikke like komfortabel med den i prøverommet, og ikke hadde de helt riktig str heller.. Tror jeg, i hvert fall.. Synes dette med str er helt håpløst for tida.. Grr.. Noen andre som har det sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå