Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jeg jammen på Din Baby igjen! Vi fikk en liten gutt forrige uke. Planlagt ks denne gangen, det gikk (heldigvis) veldig greit. Barseltiden denne gangen er en drøm i forhold til forrige, etter akutt ks og spinalhodepine som gjorde den første uka til et mareritt.

Har de samme ammeproblemene som forrige gang, dvs veldig såre brystvorter. Denne gangen har jeg dessverre et barn som ikke takler både pupp og flaske, noe som gjorde at ammingen nesten strandet fullstendig i går... Men litt over et halvt døgns pumping var heldigvis nok til at sårene mine grodde såpass at jeg nå kan amme på begge sider - med skjold - nesten smertefritt. Så det ser ut til at det vil gå bra til slutt, også denne gangen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så koselig å se deg her! :-)Gratulerer så masse med den lille, og godt at alt gikk fint med ks!!!

Skrevet

Så koselig å se deg her inne igjen, meg80, da får vi noen gode måneder sammen her på småtroll nok en gang! Bra å høre at ammingen funker, her syntes jeg også at barseltiden denne gangen var lett som en lek i forhold til første gang, til tross for at vi nå har to stk barn å holde styr på;)

Skrevet

Da var du her inne også ja :) Gratulerer så mye!!

Kjempebra at du fikk en bedre opplevelse denne gangen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...