Gå til innhold

Jeg vil skryte litt.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg skal være så "frekk" at jeg vil skryte av min lille nydelige baby på 8mnd.. :) Blir fort mye negativt på forum, eller spørsmål, så nå vil jeg skryte jeg litt.. :P Og det kan jo dere og, vil gjerne høre andres skryt av gullungene.. :D

Min lille skjønning har begynt å bli skikkelig aktiv i vannet på babysvømming, svømer under vann, og får framdrift når han har på baderinger. Skjønner ikke helt det med armene, men syns det var såå gøy å ha på armeringer. Han har begynt å kaste ting, syns han kaster langt til å være så liten. Hehe. Han vet hvor katten er, om vi spør -Hvor er pus, så snur han og ser der katten pleier å være å ser liksom her og der etter pusen. Han kan kose med katten og med pappaen, skikkelig klapper dem. Han gir små våte kyss. Han har og begynt med å reise seg i sofa og seng. Og det beste er at han ler så mye. Er ikke vanskelig å få frem latteren hans, ofte så ler han av seg selv og når han leker litt alene.. <3 Er selvsagt mye annet og, men kan ikke ta helt av her. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble i skikkelig godt humør av å lese innlegget ditt! Gutten din høres virkelig ut som en liten go´gutt! :)

Min lille go´gutt har akkurat begynt å smile (såååå herlig), og føler latteren er rett rundt hjørnet! Gleder meg enda mer etter å ha lest det koselige du hadde å skrive om skjønningen din! ;)

Skrevet

Å, såå nydelig! Det er lov å være stolt mamma ;-)

Jenta mi på 7,5 mnd er også blid som solen, ler masse og aller mest ler hun når hun og storebror leker sammen. I dag lekte vi tog i to stoler satt bak hverandre. Hun fikk hoppe opp og ned på fanget mitt i den bakerste stolen, og storebror sa "bø" over kanten på stolen foran. De lo så godt begge to at jeg trodde jeg skulle dø av lykke. Hun har også lært seg å sette seg opp selv (har i allefall klart det to ganger, men mislykkes veldig ofte). Hun gjør det på en merkelig måte: finner en boks eller en pute i lav høyde og krabber med overkroppen over den, så setter hun seg opp. Hun kan ikke krabbe enda, men åler seg rund omkring ;-)

og gutten min på 2 år kan så mange sanger! Han synger og traller, skravler masse og er bare så god gutt!

*stolt*

Skrevet

Hihih, er viktig å skryte litt.. Er jo så mye gøy som skjer med dem, og mye man egentlig ikke tenker over. Jeg syns hvertfall min gjør masse (vanlige) småting som jeg egentlig ikke visste eller tenkte over at en baby gjør.. :P

Er så gøy når de begynner å smile, og du kan virkelig glede deg til latteren kommer.. :)

Skrevet

Så gøy at de har så stor glede av hverandre.. :)

Skrevet

Så koselig å lese om deres søte små babyer :)

Jeg vil også skryte litt av mitt lille etterlengtede sjarmtroll på 3 mnd.

Han er bare så superskjønn når han smiler til meg med puppen i munnen, må si til han at; nå må du spise og ikke smile :)

Han blir helt vill når han ser puppen og kan nesten ikke styre seg, man kan se gleden i øynene hans, hehe :)

merker at latteren er like om hjørnet, han har ledd litt, men ikke sånn helt bevisst, gleder meg til å høre den.

Babler dagen lang og er blitt så flink til å ligge for seg selv litt mens mamma får gjort litt.

Sover endelig lengre økter på natta og det kun på mm, lengste han har sovet er 6 1/2 t og totalt sover han nå 11 timer, deilig for mamma og pappa.

Er bare så forelsket :D

Skrevet

Hehe... Nå gleder jeg meg ikke bare enda mer til minien blir eldre, men til nestemann kommer også, når det enn måtte bli! ;)

Skrevet

Oy, det var ett godt sovehjerte da, deilig for dere alle.. :)

Skrevet

Noen skikkelig søtnoser! Min er superherlig når han smiler og pludrer - det er så deilig å få god respons fra en sånn liten kar!! De store tannløse smilene lyser liksom opp hele ansiktet... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...