aliceieventyrland Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 ....måtte bare komme oss på UL. Hadde planer om å vente til den ordinære, men fire uker er for lenge..(Er 14+0 idag) Siden jeg bor i Oslo er det mange muligheter for privat ul, og på Volvat har de jordmor hver tirsdag kveld. Så på nettet at hun hadde ledige timer idag, ringte og fikk en av de. Har ikke hatt noen plager, er førstegangs og hører jo om hvor dålige alle er. Jeg har vært i super form hele tiden.. er det mulig å være så heldig? Kunne nesten ikke tro at det var noe liv der inne, MEN JODA; DET VAR DET!!!!! Et lite, perfekt nurk, sprell levende:-) Alle mål hun fikk tatt var perfekte!!! Nå skal ukene fremover nytes, kan nesten ikke fatte at man kan være så heldig!!!
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Det er fantastisk Gratulerer!
paper Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Vi gjorde det samme som dere- klarte ikke vente, dro til volvat:) GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aliceieventyrland Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2011 Tusen takk, dere!!! Jammen verd hver krone:-) Måtte ha blidene på nattbordet, så jegkunne se han om jeg våknet i natt!!! Fantastisk:-) Tror jeg skal bruke denne fridagen til litt titting på babystæsj....;-)
kokosyklus Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 Så koselig:))!!!!!! Kos deg med følelsen! Jeg skal til ordinær ul om ikke lenge, da er jeg i uke 20 så er så spent på om barnet er friskt. Nå kjenner jeg jo liv hver dag så er ikke så usikker på om det er noe der inne lenger:) Har ikke vært på tidlig ul. Kos deg videre!
Ellois Skrevet 26. januar 2011 #6 Skrevet 26. januar 2011 Wow! Gratulerer med å holde ut helt til uke 14 før du tok UL! :-) Jeg klarte ikke vente... Tok privat UL i både uke 7 og 11. Har som deg vært i superform og så å si nesten ikke hatt plager. Ble derfor innmari usikker på om det virkelig sto bra til inni der, om det var noe liv. Holdt ikke ut og måtte sjekke. Jeg hadde IKKE klart å vente helt til 14. uke (eller senere), det er sikkert og visst! Men kjempebra at alt sto bra til med deg også! Gratulerer! Nyt det! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå