gulterkult Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7428671 Blir forbudt i USA...
*LillaMeg* Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Så ekkelt. :s Glad for at vi ikke valgte en slik seng, selv om det var planen. Syns egentlig det er litt skummelt med vanlig sprinleseng og jeg. Livredd for at han skal klare å dra seg over kanten. :s
Trultemor73 Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Jeg har valgt å bruke reiseseng til alle mine 3 barn. Har kjøpt en svanemadrass som kan vaskes lag for lag. Er superfornøyd med det, så er de også kjent med senga når vi skal ut å reise. Har alltid vært skeptisk til sprinkelsenger. Kunne få en helt gratis, men takket pent nei.
Gjest Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 urk!!! Vi har en slik seng. :-O Men bruker heldigvis ikke heve/senkefunksjonen. Og den skal nok aldri taes i bruk heller.. Blir nok sjanse for at reisesengen blir tatt i bruk her senere også, når lillebror er så stor at vi må senke ned til midten på sengen. Storebror likte ikke sprinkelseng, så han brukte vi omtrent kun reiseseng til, og gikk tidlig over til juniorseng.
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Er det ikke det ene så er det det andre.. "alt" er jo dødsfarlig virker det som. Vi har også en slik seng med en vegg som kan heves og senkes. Har egentlig aldri skjønt vitsen med den funksjonen, og kommer aldri til å bruke den heller. Får skru den fast, slik at det ikke går ann å bevege på den.. da er vel problemet løst? Eller var det noe annet som var farlig med sprinkelsenga som jeg ikke fikk med meg ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå