Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ekkelt. :s Glad for at vi ikke valgte en slik seng, selv om det var planen.

Syns egentlig det er litt skummelt med vanlig sprinleseng og jeg. Livredd for at han skal klare å dra seg over kanten. :s

Skrevet

Jeg har valgt å bruke reiseseng til alle mine 3 barn. Har kjøpt en svanemadrass som kan vaskes lag for lag.

Er superfornøyd med det, så er de også kjent med senga når vi skal ut å reise. Har alltid vært skeptisk til sprinkelsenger. Kunne få en helt gratis, men takket pent nei.

Skrevet

urk!!! Vi har en slik seng. :-O Men bruker heldigvis ikke heve/senkefunksjonen. Og den skal nok aldri taes i bruk heller.. Blir nok sjanse for at reisesengen blir tatt i bruk her senere også, når lillebror er så stor at vi må senke ned til midten på sengen. Storebror likte ikke sprinkelseng, så han brukte vi omtrent kun reiseseng til, og gikk tidlig over til juniorseng.

Skrevet

Er det ikke det ene så er det det andre.. "alt" er jo dødsfarlig virker det som.

Vi har også en slik seng med en vegg som kan heves og senkes. Har egentlig aldri skjønt vitsen med den funksjonen, og kommer aldri til å bruke den heller. Får skru den fast, slik at det ikke går ann å bevege på den.. da er vel problemet løst? Eller var det noe annet som var farlig med sprinkelsenga som jeg ikke fikk med meg ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...