Puppemamma Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 jg føler ikke jg får gjort noenting om dagen - og trenger tips til hva jg kan gjøre om jg er heldig og får noen minutter fri på kvelden. har gått turer men det er litt kjedelig i lengden. Kunne ønske jg hadde badekar....
Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Sånn ut av huset fri? Besøker venninner eller tar meg en deilig, ensom shoppetur! :-D
Gjest Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 En laaang dusj, etterfulgt av lotion og annen egenpleie.. Gjerne med levende lys på badet... Så en god bok og en kopp varm kakao eller te.. Kanskje en tur i butikken for å kjøpe noe ekstra bare til deg?
gulterkult Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 komme seg ut var lenge en drøm for meg, jeg stakk innom alle jeg kjente! nå er det mer hobbyting som jeg prøver å ta opp igjen. male, pusle, lime inn i album...kjempedeilig! men også "hjemmespa" ja, nydelig!
enits40 Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Da ville jeg ha trent! Eller gått på kafe med venninne og tatt et glass god vin! :-)
Mjølkekua Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Drømmedag: shopping (til meg), lunsj med et glass vin med en venninne, og middag med mer vin på kvelden.. Ahhh.. Og deilig lang dusj hvor jeg får kuret hår og stelt meg ordentlig, ansiktsmaske, et glass vin.. Huff, ble mye vin nå ser jeg :-p
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 25. januar 2011 #7 Skrevet 25. januar 2011 Sitter her? ;-) Jeg stikker som regel ut, da jeg ikke helt klarer å slappe av hjemme. I går var jeg f.eks ute helt alene og shoppet. Det var skikkelig deilig! Dro innom en venninne på vei hjem. Ellers bruker jeg ofte laaang tid på badet i helgene når pappa`n passer på. Det er skikkelig deilig å dusje lenge uten å ha en tilskuer i vippestol eller en sovende unge som du er redd for å vekke... Ellers driver jeg litt med hobby og jobber litt med albumet og sånt jeg også.
Mellirs ♂ '10 Skrevet 25. januar 2011 #8 Skrevet 25. januar 2011 Jeg lager meg en bolle sjokoladeglasur og laster ned noen episoder av seriene jeg eelsker (Modern Family, anbefales!! The Big Bang Theory, og Desperate Housewives). Trykker så rumpa godt ned i sofaen, koser meg der resten av kvelden med serier, sjokoladeglasur og melk! Hihi Skulle virkelig ønske jeg kunne fått besøk av noen eller tatt meg en tur ut, men de fleste venninnene mine har flyttet, og resten har jeg dessverre ikke så mye kontakt med lenger =/ Har heldigvis verdens beste søstre
Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 26. januar 2011 #9 Skrevet 26. januar 2011 Hvis jeg er hjemme og tiden er etter jenta har sovnet blir det tv og å slappe av med pappan i sofaen. Men om jeg får komme meg ut (det har skjedd bare en gang, da) dro jeg på middag med venninner. Til uka skal jeg også ut og da blir det ut og ta noen glass øl eller vin
Tulipan2010 Skrevet 26. januar 2011 #10 Skrevet 26. januar 2011 Enig med enits40. Trener to kvelder i uka og det er himmelsk å ikke tenke baby i en time! Vin med venninner i ny og ne er også helt topp!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. januar 2011 #11 Skrevet 26. januar 2011 Drar på shopping, besøker venner, går på kafe..
Nat27 Skrevet 26. januar 2011 #12 Skrevet 26. januar 2011 Jeg stortrives som babymamma, og føler ikke sånn kjempebehov for å være alene.. Men om jeg får litt "fri", er det bare helt himmelsk med en laang dusj uten tilskuer, Ellers får jeg ikke fri, men tar meg fri til å trene et par kvelder i uken. Digg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå