Treningsmamma har født ♥ Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Er selv gravid i 15.ende uke og har en blogg for å motivere både gravide og ikke-gravide til å bevege seg litt i hverdagen. Mye handler om det å bruke fantasien og trene med det man har. Har laget en liten sirkelrunde du kan forsøke deg på. Husk å lytte til egen kropp og er dte øvelser du ikke får til dropper du bare disse http://treningslaila.blogg.no/1295608747_21jan2011.html
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Hei! Bra med en liten påminnelse! Selv sitter jeg og venter på at middagen skal synke, før jeg skal prøve meg på en Total og Styrke time på Elixia. Det er helt utrolig hvor mye lettere dette svangerskapet føles, kontra de to forrige. Da var jeg lite i aktivitet, nå trener jeg så ofte jeg får til. Det er virkelig verdt hvert minutt med slit og svette!! )) Kan du skrive litt på bloggen din om hvilke øvelser man kan gjøre for å (om mulig) få en litt enklere fødsel?? Det er jo livmoren som gjør den største jobben, men det kan vel ikke skade om musklene omkring også er sterke!??
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2011 Hei du Så flink du er Marte Er det ikke rart hvordan disse svangerskapene er annerledes fra gang til gang? Og det at du nå trener i tillegg er jo bare supert ) Jeg ser deg vel kanskje på torsdag om du skal trene da? Syntes det er så gøy at du er med på timene mine Vi snakkes snart God trening og ha en flott tirsdagskveld Klem
<3 meg og den lille <3 Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 å for en flott motivasjon. hvor mye/mange runder anbefaler du til den runden? og må man evt ha noe oppvarming?
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2011 Du kan fint ta to runder. Bare husk å lytte til kroppen og unngå øvelser du ikke mestrer. Trenger ingen oppvarming da du bruker egen kroppsvekt Lykke til ))
<3 meg og den lille <3 Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 hehe jeg spørr og spørr:P hvor mange repetisjoner for hver øvelse??
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 25. januar 2011 Du kan gjerne lage det til en sirkerunde hvor du jobber 40 sekunder før du har 15 sekunders pause for deretter å ta neste øvelse Står litt om hvordan helt øverst i innlegget på bloggen
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 25. januar 2011 #8 Skrevet 25. januar 2011 Hei igjen! Ja, det var jo så morsomt at du tilfeldigvis var instruktør på min faste torsdagstime! Verden er ikke så stor! Nå på torsdag har jeg ikke barnevakt, og må holde meg hjemme desverre. Derfor trente jeg i dag, tirsdag er jo egentlig fridagen min! ) Vi snakkes snart likevel vi! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå