Gå til innhold

8 DPO og menssmerter!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skjønner jeg ingenting her....er på 8 DPO idag og har IKM på mandag 31 januar.

Jeg har skikkelig mensmurringer eller kan vel også forklare de som EL smerter,men hvordan kan jeg ha det nå...en uke før IKM?

EL hadde jeg den 15/16 januar? Har vondt i korsryggen og murrer skikkelig...mens puppene som alltid bruker være vonde nå føre IKM er helt vanlige...

Hm..skjønner meg da ikke på denne kroppen jeg!! Noen som har opplevd det samme....??

Skrevet

Får jeg TR nå,noe som aldrig har skjedd så tidlig noensinne så blir det jo bare 22 dagers syklus??

Skrevet

Så utrolig spendende.

Jeg begynte å få slik smerter 7-9 DPO de gangene jeg har vært gravid ;-)

Festesmerter???

Krysse finger og tær for deg.

XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX

Lykke til

Skrevet

Hahaha...Ja,da ler jeg...:-D

Denne mnd har jeg jo bare hatt første pergokur i hodet...bare ventet på at dagene skulle gå og TR skulle komme slik at jeg fikk startet! :-)

Da får jeg bare vente å se da...tester ikke positivt før etter IKM jeg så ingen vits å teste ennå!

Skrevet

Glemte jo heelt å takke dere for svarene da...:-)

Når testet du positivt ♂ + ♀ = ♂ + ?

Skrevet

Jeg har vært gravid 4 ganger (3 MA'er). Husker ikke hvordan det var når jeg ble gravid med gutten, men hadde disse smertene du beskriver når jeg ble gravid med de 3 vi mistet.

Ved de to første testet jeg positivt 2 dager over IKM, men den siste 4 dager før.

Husk at det varierer veldig fra kvinne til kvinne, og graviditet til graviditet hvor tidlig man skiller ut HCG i urinen.

Lykke til, håper virkelig ikke jeg gir det falske forhåpninger nå....

Skrevet

Nei,tenk ikke på det....har gått så lang tid nå så noen mnd til el fra gjør ingenting...:-) Kommer TR så starter jeg bare på pergoen så da er jo alt som vi tenkte...da får vi prøvd det å,mannen gleder seg til det for kan jo bli tvillinger...:-)

Vi har jo tre barn fra før men ønsker så sterkt en til...vår yngste er 11 nå..:-)

Er så trist å lese at du har opplevd 3 SA...ingen burde oppleve det..

Hvor er du i syklusen nå og hvor mange pp har dere prøvd? :-)

Skrevet

Kort fortalt.

Vi begynte å prøve på nr. 2 august -08.

MA januar -09

MA januar -10

MA august -10

Alle gangene var jeg i slutten av uke 9/begynnelsen av uke 10, og spiren hadde vært død i 4-5 uker.

Har mistet tellingen på antall PP.

Er vel nå på 2. PP etter 3. MA. Har hatt en liten pause etter siste, og det tok en stund før kroppen kom i gang igjen.

Har EL torsdag eller fredag, men sitter nå sterkt forkjølet og med feber så orker ikke sex nå. Tror ikke denne PP kommer til å bli vår ;-(

Skrevet

Dere har jammen holdt på en stund da og det å oppleve MA må virkelig være tøfft for dere begge...urettferdig og trist.....

Hvordan fant de det ut,du hadde jo gått til tiende svangerskapsuke da...?

Behøver ikke svare hvis du ikke orker..:-)

Nei,prøveperioder blir det vel lite til at man teller når men opplever slik gang på gang...blir litt uvesentlig hvor mange mnd man har prøvd liksom.

Jeg håper virkelig at dere blir gravide igjen og at Alt går bra i ni mnd,det fortjener dere så absolutt..:-)

Noen pp er ikke like bra som andre ,og blir man syk så frister jo ikke sex akkurat så mye heller. Jeg tenker slik på om det er noen vits også jeg da, når kroppen har mer en nok med feberen og det å holde bassiluskene på plass... Tror kansje den ikke er på sitt optimale da...fattig trøst men alikevel en liten trøst..:-)

Klem

Skrevet

Hei

Første og tredje gang fant vi det ut siden jeg begynte å blø. Andre gang fordi jeg mast meg til en tidlig UL siden jeg var redd. Liten trøst er at vi har vært på utredning og har fått resept på masse medisiner jeg skal begynne på når jeg blir gravid igjen som skal hjelpe spiren med å klamre seg fast.

Jeg tror som du sier, jeg avskriver denne mnd pga sykdom, og venter på neste.

Lykke til videre, blir spendende å se om du får || om ca 2 uker

Skrevet

Wooohooo....

Jeg hadde også mensen murringer litt over en uke før ikm og ikke vondt i puppene før like før ikm da jeg ble gravid.... (vanligvis fikk jeg vondt i de etter EL.....)

Kryssssser fingrene for deg!!!!!

Og drysser masse graviditets hornmoner over deg....:-)

Stooor klem fra....

Skrevet

Rotehue meg.

Blir spendende å se om du får || om _EN_ uke mente jeg....

Skrevet

Godt å høre at det er flere som er i samme situasjon! :)

Er selv på 10 DPO og venter og veeenter på at helgen skal komme slik at jeg får testet!!

Selv føler jeg at jeg har mange symtomer som kan ligne på graviditets tegn, men det kan godt være ønsketenkninger. :/

Fikk påvist positiv eggløsning for første gang lørdag 15. januar etter 2. kur på Femar (Femar har samme effekt som Pergo). Symtomene mine er veldig ømme pupper som klør, blir fort trøtt, mer sulten enn vanlig samt murring og stikking i livmora. Men denne gangen er det akkurat som at det er en anneledes murring i livmora. Vanligvis har jeg kraftige menssmerter 2-3 dager før IKM, men denne gangen har det vært gjevt med murring og stikking siden ca 5 DPO og det føles neste som om det er en klump inni livmora som trykker ned og lager ubehag hvis jeg stiger opp for fort osv..

Vi har IKM nært hverandre Make№4,14pp, bli spennendes å se om vi er heldige å får positiv resultat! :) Ønsker deg lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...