sussa-venterpånr1 :) Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #51 Skrevet 31. januar 2011 "GRAVID 2-3 uker" lyste det på tester'n nå :D UTROLIG FØLELSE!!
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 31. januar 2011 #52 Skrevet 31. januar 2011 JAAAA gratulerer så masse!!!!!! får ta meg en ny i dag
CI82 Skrevet 31. januar 2011 #53 Skrevet 31. januar 2011 Gratulerer så mye til dere som har fått positiv test! Jeg har IKM på onsdag eller torsdag, skal prøve å holde meg til torsdag med å teste. Håper ikke TR kommer før det. Er det graviditetstegn at livmortappen er høyt oppe, Virrus og Guttene? Det er den nemlig på meg også idag... Jaja, det er lov å håpe!
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 31. januar 2011 #54 Skrevet 31. januar 2011 på meg, og slik som jeg har lest er den høyt oppe rundt el, og kommer ned til TR. Når den går opp og ned er veldig indiviuelt. og den kan gå opp og ned i løpet av dagen, men min er veldig "stabil" og er enda ikke kommet ned. Min er og bakover vendt. Men jeg skjønner ikke noe nå. hadde ikm igår, de vanlige smertene i magen men ingen TR. og fortsatt negativ test De tidligere graviditetene mine har jeg hatt positiv test til nå. så lurer veldig på hva som skjer.. får prøve på nytt i morgen,eller onsdag. om ikke legger jeg det bare litt på is og får prøve igjen neste uke er så utrolig sikker selv på at jeg er gravid, så kanskje jeg lurer kroppen min? :/
lillemirakel2014 Skrevet 31. januar 2011 #55 Skrevet 31. januar 2011 Gratuuuuleeeeeerer så masse til dere med positiv test!! Masse lykke til gjennom svangerskapene deres, nyt tiden! :-D
Cryst@l Skrevet 31. januar 2011 #56 Skrevet 31. januar 2011 Gratulerer så mye til dere med positiv test!! Alltid kjekt å lese :) jeg venter på tanta. har hatt en del stikkinger i dag og puppene går bananas.. hehe.. holdt på å svime av noen ganger, men har reist meg fort opp da.. tørst.. og drikker mye som igjen gjør at jeg tisser ofte. hehe.. jaja.. ikm i morgen eller onsdag.. tempen har ikke falt enda.. men ikke steget noe særlig heller..!
CI82 Skrevet 31. januar 2011 #58 Skrevet 31. januar 2011 Trodde tappen var lik (lav) både ved tidlig svangerskap og rett før TR. Men leser nå at det er veldig varierende om man er gravid. Tror ikke jeg har opplevd at den har vært høyt opp så sent i syklusen før, så håper det er positivt tegn. Du får ta en ny test om noen dager, kan jo hende det ikke vises ennå... Veldig spent på denne mnd, vet ikke helt hva jeg tror. 2 dager til IKM, håper ikke TR kommer!
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 1. februar 2011 #59 Skrevet 1. februar 2011 ja, hehe.. er nok veldig individuelt.. desverre hehe.. her var det nye neg. test idag.. hadde ikm 31 :/
Baloo ønsker to :) Skrevet 1. februar 2011 #60 Skrevet 1. februar 2011 Jeg ER GRAVIIIIIIIID tok en test nå, to dager over IKM og den var superpositiv med en gang !!! Har jo følt at noe var på gang, men har hatt masse murringer, og tenkt at det ikke var vår tur nå heller, men koplinga !!! Jeg er så utrolig glad, fryktelig bekymra, da det er masse ubehag i magen, noe det ikke var da vi fikk gullungen, men når vi mista i sa... Men, ingen svangerskap er like, og dette SKAL GÅ BRA håper å se mange av dere inne på første trim og at vi får kose oss med voksende mager alle sammen
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. februar 2011 #61 Skrevet 1. februar 2011 Gratulerer alle nygravide.. Her er jeg også faktisk blitt gravid igjen 6 mnd etter fødsel. Testet for en uke siden og fikk pos kun en uke etter el, men så kom d bare neg tester og symptomene forsvant. De siste dager fikk jeg symptomer igjen som kvalme, mareritt, mye tissing, munntørrhet og veldig trett og stikking i lyskene+leggkramper. Testet på morgnen og fikk svak pos og i ettermiddag igjen som viste en enda sterkere strek. Så mulig jeg har hatt 2 eggl i en syklus??? Testet i går ettermiddag og den var blendahvis selv etter mange timer, men altså pos tester idag. Hurra!!!
CI82 Skrevet 1. februar 2011 #62 Skrevet 1. februar 2011 Gratulerer Baloo! Skjønner at du er bekymret når du har opplevet SA, men det går helt sikkert bra Jeg prøver å være flink å vente til IKM før jeg tester. Har en del murringer og tør ikke tenke noe annet enn at det betyr at TR kommer snart. Men har selvfølgelig et lite håp. Har IKM imorgen eller torsdag. Tar en test på torsdag om tr ikke har dukket opp...
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 2. februar 2011 #63 Skrevet 2. februar 2011 Gratulerer til dere som har blitt gravide. Uff jeg er veldig veldig lei føler at jeg gir opp. Fikk tr idag.
CI82 Skrevet 2. februar 2011 #64 Skrevet 2. februar 2011 Jeg fikk også tr idag, ganske lei nå jeg også. Skal til legen imorgen da, kanskje jeg finner ut av noe da... Eller så er det vel bare å prøve igjen!
ispinne Skrevet 2. februar 2011 #65 Skrevet 2. februar 2011 Jeg er helt ny her inne. Er i 1. prøveperiode, sluttet på p-pillen for knapt 1 mnd siden (etter å ha gått på i 5 år), og hadde el. ifølge el-kalkulator på nett, den 19.januar. Skulle hatt menstruasjon idag eller i morgen, men den har ikke kommet. Har hatt flere av de typiske graviditetssymptomene som ømme brystvorter, fetere hud i ansiktet, litt stikking og murring i livmor, syke humørsvingninger osv. MEN leste flere steder på nettet at disse symptomene kan også oppstå grunnet p-pilleslutt!!! Så derfor er det ekstremt frustrerende å få slike falske forhåpninger om graviditet, slik som jeg fikk. (før jeg fant ut om dette på nettet, så trodde jeg faktisk at det var noe, så jeg tok en graviditetstest, men med negativt utfall ) Er jo veldig urettferdig at p-pilleslutt skal ha samme symptomer som graviditet :/ Ser at flere av dere også har kjent stikking i livmoren, men leste et sted at det også kan være tegn på eggløsning....
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 2. februar 2011 #66 Skrevet 2. februar 2011 C182 : skjønner at du er lei. jeg følte meg veldig veldig nedfor når jeg fikk tr idag. uff ja ja. håper det klaffer neste gang. har du prøvd lenge? vi får kryssen fingrene for neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå