Gå til innhold

Symptomer? når teste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære meg, skriver fra ny telefon, og ser jo at jeg har skrevet BARE tull - beklager damer !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei alle sammen. kjenner meg så veldig i deres situasjon. sitter nå i samme båt jeg også. Skulle ha fått TR idag(28) så jeg tok en gravid.test klokka to på natt i dag uff klarte ikke å sove noe særlig i natt heller. den er selvfølgelig negativ. Uff er så lei meg....har liten håp på om kanskje kanskje jeg vil få en positiv test dersom jeg tester om to dager. lov å håpe. har ikke fått TR enda så det kan være bitte litt håp for meg.

Akkurat nå føler jeg meg veldig veldig nedfor :(

Skrevet

Så lenge tante rød ikke har dukket opp er det alltids håp! :)

Har du hatt noen symtomer hittil?

Har selv IKM i morgen.. Har bestemt meg for å ikke teste før på søndagen da jeg er så redd for å bli skuffet atter en gang. Ingen TR tegn enda men får vel se i løpet av dagen om kommer noe spotting el ikke. Er nesten blitt et mareritt å gå på do for å se om utfloden fortsatt er hvit eller om den har blitt rosa... :(

Lykke til jente 08

Skrevet

hei "klæmn"

ja kjenner meg veldig godt i det jeg også. gruer meg hver gang jeg skal på toalettet så ikke tr dukker opp.

vel det eneste jeg har merket av symp er: ømme og tunge bryster. det er ikke noe særlig mer enn det egentlig. har du noen symptomer? du har ikke tatt noe test enda?

men er det vanlig å ha sånn hvit utflod nå? jeg har en del. lykke til da

Skrevet

en ting til jeg merker er murringer nedentil.

Skrevet

Så synd da jente 08 :/ men det er enda håp da :D:D Sitter og er veldig spent på om TR kommer i helga.. skal teste meg tirsdag neste uke, så jeg er helt sikker på at TR skulle ha kommet!!!

Tror det er vanlig å ha det ja, har det jeg også..

lykke til :)

Skrevet

Hei alle sammen! : )

en liten oppdatering fra meg: 8 DPO i dag. Enda vonde brystvorte. Sambo mener brystene har blitt større=p ellers litt murringer og litt uggen form.. så ikke no unormalt altså =p

tok faktisk en ny test i dag siden jeg tenker å ha innflyttingsfest i helgen og da drikke litt. For om det mot all forventning skulle dukke opp 2 streker så skal jeg holde meg laaaangt unna alkoholet!! :b

men akk nei.. bare en suuuuuuuuuuuuuupersvak nesten fargeløs strek..

så har nok ikke klaffet denne gangen heller gitt... IKM er neste torsdag da, så får vel bare vente og se =)

Skrevet

Hei :)

12 dager DPO i dag. Kjøpte med clearblue digital med ukeindikator i dag.. det står jo på den at du kan teste 4 dager før IKM, så jeg har veeeldig lyst til å teste, siden IKM er på søndag. Hva tror dere?

Kjedlig å ikke få noen strek.. men kanskje for tidlig å teste enda..

Vi får vente å se i spenning :)

GOD HELG!

Skrevet

I sprakk det for meg.. Fikk lyserosa utflod på morgenen og det klikket helt for meg og tenke "off course", tegn på at tante rød kommer.. IGJEN! :/ All frustrasjonen over ventingen og alle forhåpningene gjør at jeg er en tikkende hormonbombe!! Men på en måte var det godt å få utløp på frustrasjonen. Men nå i kveld er utfloden hvit igjen.. og jeg sitter å vet ikke helt hva jeg skal tørre å tro..? Er vel bare å vente å se.. Tørr ikke teste enda, er så redd for å bli skuffa.

Er det flere som er hormonell uballanse her? ;) Er så vanskelig å tenke realistisk når jeg hele tiden går å kjenner at puppene er ømme og klør, murring/stikking i livmoren, luft i magen så det holder og jeg er så utrolig trøtt! :/

Må si at det hjelper mye å snakke med andre her inne som går igjennom akkurat det samme. :)

Fortsatt lykke til folkens! :)

Skrevet

hormoner ja :P det kan eg skrive under på..

og hjelpe ikke så mye denne spenningen heller :P

Tenkte å ta en test i morgen tidlig, da jeg reiser på søndags natt/morgen da jeg har ikm. så får jeg ikke noe svar på den da, så blir det å vente noen dager. litt kjedelig å ta test når jeg ikke er i nærheten av mannen min.

men får nå se..

så krysser fingrene for ett koselig svar i morgen tidlig ;) hehe..

skal holde dere oppdatert!! lykke til alle sammen!!

skikkelig spennende dette :D :D

Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg, vilhaenliten1. Er 8-9dpo og skal ha fest imorgen, så jeg tok en test idag. Selvfølgelig negativ, 5-6 dager før IKM. Har også hatt litt feber igår og idag, så tror jeg tar det rolig med tanke på alkohol imorgen uansett. Da har jeg en unnskyldning for å ikke drikke hvertfall :)

Synes det er lenge å vente til torsdag nå. Prøver å ikke tenke på om det har klaffet denne mnd, men det er ikke så lett når man sitter småsyk hjemme hele dagen. Har ikke noe særlige symptomer, utenom forkjølelsen da. Tett nese, hodepine og fryser... Har bestemt meg for å ikke teste igjen før fredag neste uke. Får se om jeg klarer det da! Spennende å følge med på dere andre så lenge :)

Skrevet

hvitt som eggeskall!!

arrh, så da får jeg se om jeg prøver igjen før jeg reiser i morgen, eller om jeg tar det i løpet av neste uke!! hadde håpet i alle fall en anntydning til strek nå!!. sukk, krysser alikevel fingrene for at det ikke kommer noe TR :D

Skrevet

Ikke mist håpe fordet:) Kan hende du får positivt etter IKM, satser på det!!

Jeg skal ha TR i dag, Er spent på om hun kommer. Føles sånn hele tiden, så venter egentlig bare på at det skal være rødt der neste gang jeg er på do! Men så har det føltes ut som jeg har måttet tisse i hele natt! har gått på do, men så har det nesten ikke kommet noen ting! irriterende!

Skrevet

Hei jenter!!

Spennende å lese om deres ikm'er og symptomer! :D

jeg har ikm 1 eller 2 feb og det klør i test ''fingeren'' Har lyst å vente til helga igjen. sånn at eg ikke bruker mer penger på unødvendige tester.. hehe.

jeg har ømme brystvorter som klær, litt tunge bryst og oppblåst. men det er så å si det samme som hver mnd før tanta kommer. har vært syk akkurat rundt el så det ble ikke så mange aksjer.. :(

Håpet minsker hver dag.. mest for å ikke bli så skuffet, men det klarer eg ikke. hehe..

Men det som kom på papiret nå når jeg var på toaletter var slim.. :S da ble jeg litt usikker igjen.. det var ikke like strekkbart som el slim pleier å være... jaja.. alle tegn er gode tegn? hehe.. jaja. lykke til alle sammen :) det blir en spennende uke.!!!

Skrevet

Jeg har de siste 3 mnd. lett etter symptomer og bestemte meg for å ikke teste denne mnd før 2 dager etter ikm. Har ikm i morgen.

Mine symptomer kom plutselig i ettermiddag da jeg følte meg uggen- småkvalm. har vørt litt øm i puppene, litt halsbrann og mensmurring men har ikke tenkt på at jeg var gravid denne mnd, faktisk men måtte teste da jeg fikk denne "uggen" følelsen...og det ble ett stort og ttydelig + med en gang ...etter 2 sek.:-) Nå kjenner jeg bare mer og mer på meg at noe skjer.....lykkelig!

Skrevet

Så spennende Xena8, jeg roper et forsiktig hurra og sende avgårde masse lykkeønsninger :) her var det blendahvitt i morrest, klarte ikke vente... IKM på mandag, så det er kanskje fortsatt håp? Vel, får glede meg på dere andres vegne så lenge, det blir vel vår tur også :)

Skrevet

Åhhh så gøy Xena8!! :) Gratulerer så mye!!!!!

Håper det klaffer for oss andre også!

Har IKM i dag, og TR har enda ikke kommet. Har vært kvalm i hele dag, men ingen andre symptomer. har et stort munnsår da, ligner litt på herpes! :/

Skal ta en ny test i morgen tidlig hvis ikke TR kommer i natt!

Håper såå mye på positiv test!!! skummelt!!!

Da er det vel fortsatt håp ja Baloo ønsker to !! Krysser fingrene!!

Skrevet

Spennende å følge med dere om det er noen som er så heldige å få positivt utslag! :) Selv fikk jeg i stor skuffelse tante rød på lørdagen.. Var så sikker på at den satt denne gangen, men den gang ei.. :(

Men da er det bare å riste av seg skuffelsen, komme seg på beina og prøve igjen i februar.

Lykke til dere andre som fortsatt ikke har fått den irriterende tante rød på besøk! :)

Skrevet

Jeg har enda ikke fått TR! hadde IKM i går! Testet med en billigstrimmel nå... er litt i tvil.. to streker.. men den ene var mye lysere enn den andre!!! er jeg gravid??!!

Skal ta en clearblue imorgen tidlig!!

Skrevet

Oj!!! Så spennende sonata87!:) Høres jo lovende ut da! En strek er jo en strek;p men hadde den lyse streken farge? men ta en CB i morgen du! tvitvi! og hold oss oppdaterte! :D

Skrevet

sonta87: det ser ut som du er gravid da :) krysser fingrene for deg :)

Spennede da. Føler at jeg har mye symptomer men vet ikke om det er er virkeli eller ikke. er noen vant til med mye hjertebank? jeg har opplevd mye av det i de siste dagene. murringer er jo der mye. ømme bryster. også føler jeg at jeg er sulten hele tiden. hadde jo en negativ test på fredag. skal teste om noen dager nå og se om jeg får positiv test eller ikke. tr har ikke kommet enda.

Skrevet

Streken var lyserosa! men blir så usikker.. fikk jo 3 slike streker når jeg testet i november også, men da tror jeg at jeg spontanabborte etter bare 2 uker eller nå...Var litt tydeligere denne gangen da!! spent nå ja! aaalt for lenge til i morgentidlig:))

Jeg har ikke hatt hjertebank, så vet ikke noe om det! Men jeg har hatt en del som ligner på menssmerter i helga, så har jeg vært mye på do! føles ut som TR kommer hele tiden!!

Når har du IKM ida?? spennende!!

Skrevet

skulle ha hatt tr ila helgen. tok neg test på fredag :(

ja det er spennende. tenker på det hele tiden. grusomt å gå på toalettet hver gang. lykke til deg :)

Skrevet

GRATULERER XENA 8 OG SONTANA87!!! Weeeee <3 <3

har ventet på tr idag, men ikke kommet noe enda.

har med de andre hatt mensensmerter selv om ikke TR kom,

og kjenner de er såvidt begynt nå.

Så venter å ser om den kommer i kveld/natt, om ikke får eg kjøpe meg en test i morgen! Den jeg tok idag tidlig virket ikke :(

Så gøy med flere streker!! :D :D

Krysser fingrene for at TR holder seg unna her og :D

Skrevet

hihi.. jeg tror jeg er gravid :P ikm idag og tappen er laangt oppe :D :D :D

sist kom den ned ca en uke før ikm ;) hihi.. men er desverre ikke helt i fyr og flamme før testen kan gi meg samme svar som jeg gir meg selv :P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...