Gå til innhold

Symptomer? når teste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den 15.januar hadde jeg eggløsning i følge eggløsningskalkulatoren! Det er akkurat 10 dager siden i dag. Har i to dager nå vært VELDIG trøtt. Klarer nesten ikke å holde øynene åpne foran tv'n å pc'n! Skal ha mensen den 29.jan, så er veldig spent på om den kommer! Håper ikke det! vi har så inndelig lyst på en liten spire!

Har egentlig ikke hatt noen andre graviditetstegn.. har vært litt kvalm, munnsår å sår hals, men ikke noe utenom det! hører jo om et helt leksikon med symptomer, så er redd det ikke klaffer denne gangen heller,tør ikke å håpe på noe!! Har såå lyst å teste meg nå, men har hørt at det ikke lønner seg før etter ventet mensen? noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke noe i veien med å teste nå, men det er jo litt kjipt å svi av flere tester på falskt svar...?

Hvis det er en graviditet som gjør at du føler deg så trøtt om dagen så burde det jo også slå ut på en test :-)

Vanskelig, vanskelig. Det er jo ikke mange dagene igjen til ventet tr så jeg ville vel kanskje testet i morgen tidlig eller dagen etter. Men jeg er en utålmodig sjel hihi :-)

Lykke til!!

Skrevet

Har jo veldig lyst å teste, men kjipt å få neg! Brukte 4 tester sist, da 3 hadde 2 svake streker og den siste testen hadde bare 1 :/

Men er jo så utålmodig :P

Håper at det er graviditet som gjør det, men så er det omganssjuka på jobb, så er veeeldig spent!!

Skrevet

Da er vi to :D

Har så mange tegn nå at eg blir sprø...

har fått litt bekkenløsning igjen, vondt og murring i magen, fått lange negler :D noe jeg ikke klarer "til vanlig" for jeg har så svake negler, men de har blitt sterke de andre graviditetene, kvalm på kvelden, kviser!! noe som ikke pleier å komme før mensen kommer, eller dagen før, så jeg føler meg sååå gravid, men er nok dessverre for utålmodig på testingen!! haha.. herre :P

har testet *kremt* 4 ganger allerede :P haha.. først pga bekkenløsningen, for da trodde jeg gjerne jeg var kommet lengre på vei, men neida... :P

kan ikke skjønne at jeg skal ha alle disse symptomene og ikke noe positiv test :P hahaha..

Har ikm 30, så er jo alt for tidlig for meg å være så utålmodig :P haha..

men rart med det :P er ikke noe jeg kan gjøre fra eller til uannsett :P

Krysser fingrene for oss begge ;)

Skrevet

Heia jeg har sikkert samme syklus som deg ;) venter i spenning selv for og teste :D jeg hadde 1 med svak positiv på kvelden (billigtest) og tok nybpå morningen.. Viste seg og være bare negatift.. Så har ventet nå enn stund lenger nå håper på positivt nå :) tenker selv og teste men har ikke penger til test nå så :/ jeg må liksom vente til den 31 januar :/ guuuu så utolmodigt d er

Skrevet

hei hei :D

jeg sitter i samma klemma :D hehe har omtrent samme syklus som dere :) hadde eggløsning rundt den 19- 20 ... litt usikker på hvilken dag.

jeg tok test for 2 dager siden :P Negativ :P sefølgelig hehe... men d var en liiiiiiten svak svak strek der men ikke strek nokk til at du kunne se den uten å studere testen hehe..

jeg sitter å venter til det går noen dager til ... hehe har ikke akkurat gått så mange dagene for meg da hehe :P men igår begynnte murringer i nedre del av magen hehe:) trøtt som fy. sonn så jeg var med min første :) men er liv redd for at det skal komme negativ igjen.

samme som dere har jeg nesten kasta penger ut av vinduet på tester å bare fått negativ. så jeg føler med dere og er like spent som dere :D

ønsker dere lykke til og håper dere treffer lykken denne mnd :D

*klemmer*

Skrevet

Hei!

Jeg har nesten samme syklus som deg ser jeg! Hadde el. den 14. Januar og IKM den 28. Har hatt noen småe symptomer som stikking og murringer, men jeg vil ikke gi meg selv falske forhåpninger, så jeg bare overser dem:P Tok en test i går (midt på dagen) men den var negativ. Det er så forferdelig å venteeee!! :S

Skrevet

Har hatt en del menssmerter i de siste dagen også, så jeg regner med tanta dukker opp snart :(

Skrevet

Hege, godt å se at det ikke er vare meg som er på en snurr med disse symptomene, blir jo helt hypokonder av denne prøvinga ;) har ikke testa enda jeg da, skal prøve å holde meg til IKM den 31 (med vekt på prøve-kremt) ALLE rundt meg er gravide da, og da mener jeg faktisk alle! Hadde jentekveld for ei stund tilbake, og intet mindre enn fire av sju kom med det glade budskap... Jeg vil jo også! Veldig koselig med masse babyer å se fram til da, men hadde vært stas å få være med på moroa ;)

Skrevet

Greit å se at det er flere som er utålmodig! har så lyst å ta en test nå, men skal prøve å holde meg til IKM!! Tviler på at jeg klarer, men det er jo "bare" en uke til :o

Håper det ordner seg for oss alle!

Har hatt litt stikkinger nederst i magen i dag, men vet ikke om det er menssmerter eller ei.. håper ikke det!!

Skrevet

Kjenner meg sååå igjen!! =p

Hadde nok EL nå på torsdag så er jo bare 5 DPO. Men allikevel ruller symptomene inn denne gangen også.. :b har vonde brystvorter, fikk murringer i magen i dag og har vært skikkelig uvel hele dagen..

men slike symptomer har jeg hatt mange pp før, så tar alt med en stoooor bøtte salt gitt! =p

Har også vært en veeeeldig utålmodig tester, litt FOR utålmodig:b

Har såå lyst til å teste allere om et par dager selv om jeg ikke har IKM før fredag 4. feb! Får vel bare vente å se hvor lenge jeg klarer å holde meg ;)

Men den 5. februar er det 1 år siden jeg spontanaborterte, så hadde jo selvfølgelig vært veldig stas om det hadde klaffet denne pp! :D

Krysser fingrene for oss alle!! Måtte våre symptomer virkelig være ekte symptomer!! ;D

Skrevet

Huff, er ikke lett å være oss nå :P Håper virkelig symptomene våre er ekte ja og ikke innbildning! leit å høre om SA, krysser alle fingrer og tær for deg denne gangen da :))

Tror jeg tar en test i morgen tidlig jeg altså :P har jo 2 liggende.. så vist den er negativ tar jeg en i neste uke!! klarer ikke vente lengre .. tenker ikke på noe annet!!

Har ikke hatt noe ømme bryster jeg :/ men det er vel forskjellig fra kvinne til kvinne? Hope so!

Skrevet

nei det ska jammen være sikkert og visst!! =p blir jo smågal av denne symptomletinga =p

Takk så mye for det! :D Får håpe det gjør susen da ;) hehe

ja, ta åsså ta en test i morgen du, det hadde nok jeg gjort om jeg hadde vært deg =p og husk, om den blir negativ så trenger ikke det å bety noenting! =) Hold meg oppdatert da? vil veeeldig gjerne høre hvordan det går =)

Sitter selv og venter på nye tester i posten, tror de kommer i morgen.. så spørs om det blir en test på torsdag evt.. sambo drar bort på militærøvelse fra neste mandag av og blir bort i 5 dager, så hadde vært moro å fått en positiv test før han drar! =)

ja, det er nok veldig individuelt. Husker sist gang jeg var gravid så fikk jeg ikke ømme bryster fø jeg var en ca 7 uker elr noe sånt.. men trenger jo ikke bli slik denne gangen da! =)

Skrevet

hehe :D

da har jeg vært å shoppet nye tester :P hehe.. så får teste meg i morgen eg og, om ikke blir det en til helgen, og isåfall enn neste uke :P haha..

:P de rfsu sine står det på at man kan teste opptil en uke før forventet mens, så satser på at det går :P er jo "bare" 4 dager før :P

Og ang. ømme bryst er nok det veldig inviduelt.

har to barn, og ikke hatt ømme bryst i noen av svangerskapene :D

Skrevet

Hehe!

Jeg kjenner meg virkelig igjen! Hadde EL på fredag (21) og har ikke IKM før 4feb.. Har vel tatt en 3 tester alt, som selvfølgelig var negative!

Jeg vet jo også at man skal vente, men det er ikke akkurat lett! ;)

Jeg har vært småkvalm hele uken, vondt i magen, er kjempe trøtt osv, så jeg tok det som et tegn.. Helt til typen min igår begynte å spy!! Jeg regner jo ikke akkurat med at han også er gravid, så da brygger man vel kanskje heller på en sykdom da? *fnis* huff :P

Skrevet

Har du testet i dag sonata87? Hvordan gikk det i såfall?

*spent* =)

Skrevet

Ja, jeg testet i morgest! Kom bare opp en strek, så den var negativ :/ Menmen... hååper ikke TR kommer i helgen, sparer den siste testen til mandagen =)

Hvilken test er best å bruke forresten?

Skrevet

Æsj! Så kjedlig! Hvilken test brukte du da?

Jeg har nettopp kjøpt med sånn High sensitive billigstrimler som måler ned i 10 mlu/ml.. svidde av en sånn nå i ettermiddag, 6 DPO.. såklart negativ =p men har tro på de testene egentlig =) Bare jeg som er veeeeldig tidlig ute me testinga ;)

Skrevet

Godt å høre at det er flere som er i samme situasjon! :)

Er selv på 10 DPO og venter og veeenter på at helgen skal komme slik at jeg får testet!! IKM 29-30 januar.

Selv føler jeg at jeg har mange symtomer som kan ligne på graviditets tegn, men det kan godt være ønsketenkninger. :/

Fikk påvist positiv eggløsning for første gang lørdag 15. januar etter 2. kur på Femar (Femar har samme effekt som Pergo). Symtomene mine er veldig ømme pupper som klør, blir fort trøtt, mer sulten enn vanlig samt murring og stikking i livmora. Men denne gangen er det akkurat som at det er en anneledes murring i livmora. Vanligvis har jeg kraftige menssmerter 2-3 dager før IKM, men denne gangen har det vært gjevt med murring og stikking siden ca 5 DPO og det føles neste som om det er en klump inni livmora som trykker ned og lager ubehag hvis jeg stiger opp for fort osv..

Ønsker dere alle sammen lykke til! :) :)

Skrevet

Kjedli å få negativ ja, men får håpe på positiv neste gang :) Sluttet på p-piller i november, så er ikke sikkert kroppen har stabilesert seg enda heller, men har hatt lik syklus 2 ganger nå! Pratet med ei som er jordmor, og hun sa det var veldig individuelt, men at det er mange som blir gravid den første mnd etter pilleslutt! får håpe det skjer noe snart!

Brukte "first signed" idag.. men tenker kanskje på å bestille clearblue, leste på nettet nå at det skulle være den mest sikre!

Vi får holde hverandre oppdatert fremover da :D Krysser fingrene for oss alle :D

Skrevet

Her blei det og svidd av en test i dag, negativ :(

Skal ha mens ca på fredag men e litt usikker siden syklus har variert mellom 28 og 30 daga i det siste og eg har glømt å notere ned siste mens. Har vært sjuke her og så har blitt lite med sengekos så blir mektig imponert om det har klaffa denna gangen. Men men.. lov å håpe :)

Lykke til alle sammen :-)

Skrevet

Uff, jeg har fått skikkelig menssmerter jeg nå. Det brenner nesten, så hvis jeg er gravid kan jeg ikke forstå at det skal ende bra. :( men, gir ikke opp håpet, kan jo hende det gir seg? Har bare blitt Børre og Børre siden el... Ikke frist meg med all den festlige da, fikk Mail om at ti tester er i posten, så da frister det veldig å prøve en av de jeg har liggende... Men, skal se om jeg greier hode meg, gjorde ikke det sist ;)

Skrevet

Koselig om dere som har IKM i løpet av de nærmeste dagene skriver inn her hva dere får som resultat! :) Håper inderlig at tante rød holder seg laaangt unna og at vi får en positivt overraskelse! :)

Skrevet

Jepp, enig med deg :D

Skal holde dere oppdatert jeg, og jaaa, håper virkelig TR holder seg laaang unna! :D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...