Gå til innhold

Et virkelig anderledes svangerskap!

Anbefalte innlegg

Ja, så langt veldig anderledes i alle fall. Jeg nærmer meg 6 uker, men ingen tegn til kvalme. Har hatt et par dager jeg har følt meg uggen. Men litt matt litt oftere hjelper. Men fy så trøtt - zzzzzzzzzz. Kan ikke huske det sist! Da var jeg i grunn bare kvalm 24/7. Tror faktisk jeg velger å være trøtt nå gitt :-)

Men alt er tidlig enda, jeg er forberedt på kvalmen.

Har forøvrig liten lyst på mat. Spiser fordi jeg må, føler meg liksom aldri sulten. Kaffe er ut, men te og vann gjør susen.

Spennende tid fremover. Lykke til til alle her!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142830967-et-virkelig-anderledes-svangerskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, ja det er anderledes denne gangen til meg og.

Sisst hadde jeg mange rare småplager, som kom i helt rar rekkefølge osv. Denne gangen går det etter boka ser det ut som :P Veldig trøtt, hard i magen og av og til bitelitte kvalm. Er bare i uke 6 enda da. Men ohoy, må på do og tisse hver time, hehe

Jeg titter innom fra 3. trimester.. første gang var jeg dritdårlig,sliten å trøtt heeeele tia til uke 12..å så fikk jeg dilla på litago jordbær melk osv..fikk ei jente<3 så nå..var alt heeelt motsatt..fikk til og med dilla på litago sjokolade...var jo sikker på at det måtte bli gutt nå siden det var SÅ anderledes..men her kommer ei jente til! :D

hehe, det samme hos meg. Eller, et virkelig anderledes svangerskap, men jeg har det motsatt av deg.

Forrige gang var jeg sykt trøtt, nå er jeg sykt kvalm!!! Jeg er 6+0 å, og har vært sykt kvalm de siste 4 dagene...... Blir helt matt bare med tanken på enda 6 uker til med denne hersens kvalmen.

Tror jeg heller mer mot at det er bedre å være sykt trøtt enn sykt kvalm. Kjennes sånn ut nå.....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...