Applegirl Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Hadde termin i går, var på kontroll om fredagen på sykehuset pga min sykehistorie med CMV viruset. Der tok jordmor og tøyde og dro i livmorhalsen, hadde da fremdeles bare 2 cm åpning så hun hadde håp om at det ville sette fart på sakene men nei...Ingenting har hendt. Hun tok og satte meg opp på time til igangsetting i morgen så nå går jeg rundt og krysser alt jeg har for at fødeavdelingen har tid til meg Dette er første gang av alle svangerskapene jeg har gått over termin så det har blitt en ny erfaring, kan jo ha noe med at dette er den første jenta kanskje hehe Men gleder meg uansett til å få ting overstått nå, dette har vært et meget trøblete svangerskap med mye av alle plager + virusinfeksjonen med sykehus-innleggelse i nesten 5 uker. Alt ser heldigvis ut til å ha gått bra med lille prinsessa vår, hun ble estimert til å være rundt 4,2 - 4,4 kg så ingen liten jente i hvertfall
har4barn Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Lykke til!! Venter selv nr 5 og har aldri gått til termin. Har fått 1-3 uker før på alle sammen, så jeg forventer vel egentlig det denne gangen også. Blir veldig nedtur om jeg må gå over i hvert fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå