Gå til innhold

dere som fullammer, når fikk dere mensen tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt er litt over 5mnd, ingen mens enda. Det er forsovet deilig å ikke ha mensen da jeg slet med store mens smerter, men jeg er så redd for at når den kommer tilbake at det da kommer syke smerter og at jeg vil blø masse, siden det er såpass lenge siden.

Noen som kan fortelle litt?

ammet ikke første mann så fikk den tilbake da etter rundt 2mnd å da var den normal.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tok over et år. Klagde ikke jeg, nei;)

Skrevet

To uker etter at amminga ble avsluttet, så det tok over et år. Fornøyd med det!

Skrevet

Og den var som før - var ikke noe verre selv om det var lenge lenge siden sist.

Skrevet

Jeg fikk den etter 2 mnd, da jeg begynte på minipillen.

Skrevet

takk for svar. da får vi håpe at min også blir normal når den kommer. å den kan godt få holde seg unna en stund til :)

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

4,5 mnd... Den kom på dagen guttungen fikk en liten smaksprøve med fast føde, så jeg følte meg "straffet" :-(

Skrevet

Så tidlig som 5 uker gitt..!! Kunne godt slippe å fått det så tidlig igjen :P

Skrevet

En måned etter jeg sluttet å amme med 1. mann (7 mnd). Hadde mens en gang, så ble jeg gravid igjen ;-p

Skrevet

Ganske nøyaktig et år etter første fødsel. Ammet fortsatt da (men begynte med fast føde tidlig - rundt 4 mnd...). Håper den er like lenge borte denne gangen ;)

Ang. blødning og ubehag syntes jeg faktisk det ble bedre etter fødselen...

Skrevet

Fikk den tilbake ca 1 år etter førstemann. Akkurat som før. Har ikke kommet tilbake ennå- har en baby på 5 mnd.

Skrevet

Fikk den etter 3 mnd. Har hatt den nå to ganger. Siste gang ca 7 uker etter første mens. Ikke noe mer eller værre blødning, men hadde de siste to ukene før siste mens mye murring.

Skrevet

1år etter 1. Mann,3 Mnd etter andremann og 3 Mnd etter 3. mann. Både nr 2 og 3 sov hele natten fra de var 2 Mnd gamle så kan ha noe å si. Men fullammet. Gjør det på jenta nå også så hadde håpet på at mensen holdt seg unna MYE lenger,men nei da:( Ellers så har det vært som vanlig mensen, ikke mer blødning eller smerte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...