Tøvsjura Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Du har sett på meg tidligere, og både hatt rett og galt i det du har sett så nå har jeg lyst til å høre hva du ser på meg angående 3.fødsel (-: Har termin 18.april og venter jente nr.2 (har en gutt født i 06 og jente født i 09). Magemålene er litt under gjennomsnittet så jordmor lurer på om ikke dette blir en liten frøken ved nedkomst. Lurer på når jeg føder i forhold til termin (har født 4 og 6 dager før termin med de 2 første), hvordan fødselen blir (varighet ol.), om alt går bra og hvor stor ca den lille frøkna vil være v/fødsel. Jeg født 201288 På forhånd takk :-)
rosene Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 Heia.. 8 dager før tror jeg du føder-.Du får en flott fødsel.Føler at det er noen som kunne tenke seg å være med ,på fødsel ..Kan være en tante,mod di/svigermor,eller en nær venninne..Hun kommer til å bli veldig glad for å få delta.Selvom hun holder seg litt tilbake ,liksom.Hun kommer også til å bli gudmor/fadder til ditt barn.. Lykke til.. Klem
Tøvsjura Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 3. februar 2011 Takk for svar Hadde vært morro å føde 8 dager før da jeg tidliger (1. gang) fødte 4 dager før (2.gang) 6 dager før. Har på følelsen at jente vår kommer 10.april. Har ikke noen planer om å ha med noen andre enn min samboer. Min mor var med under 1.fødsel, men tror ikke hun synes opplevelsen var behagelig, ikke merkelig med tanke på å se sitt eget barn ha smerter. Er nok kun min mor som hadde fått være med (i tillegg til samboer) ved fødsel, ingen har foreløpig spurt heller. Får se med tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå