Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har sett på meg tidligere, og både hatt rett og galt i det du har sett så nå har jeg lyst til å høre hva du ser på meg angående 3.fødsel (-:

Har termin 18.april og venter jente nr.2 (har en gutt født i 06 og jente født i 09). Magemålene er litt under gjennomsnittet så jordmor lurer på om ikke dette blir en liten frøken ved nedkomst.

Lurer på når jeg føder i forhold til termin (har født 4 og 6 dager før termin med de 2 første), hvordan fødselen blir (varighet ol.), om alt går bra og hvor stor ca den lille frøkna vil være v/fødsel.

Jeg født 201288

På forhånd takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia..

8 dager før tror jeg du føder-.Du får en flott fødsel.Føler at det er noen som kunne tenke seg å være med ,på fødsel ..Kan være en tante,mod di/svigermor,eller en nær venninne..Hun kommer til å bli veldig glad for å få delta.Selvom hun holder seg litt tilbake ,liksom.Hun kommer også til å bli gudmor/fadder til ditt barn..

Lykke til..

Klem

Skrevet

Takk for svar

Hadde vært morro å føde 8 dager før da jeg tidliger (1. gang) fødte 4 dager før (2.gang) 6 dager før. Har på følelsen at jente vår kommer 10.april.

Har ikke noen planer om å ha med noen andre enn min samboer. Min mor var med under 1.fødsel, men tror ikke hun synes opplevelsen var behagelig, ikke merkelig med tanke på å se sitt eget barn ha smerter. Er nok kun min mor som hadde fått være med (i tillegg til samboer) ved fødsel, ingen har foreløpig spurt heller. Får se med tiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...