Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skulle allerede ha begynt å jobbe, men det var vanskeligere enn vi hadde trodd å få tak i barnehageplass eller dagmamma...

Vi bor i Arna, men ser at det er vanskelig å få noe her.

Pga logistikken ønsker vi en dagmamma eller au-pair som enten kan komme hjem til oss, eller som er i sentrum, Nesttun eller Åsane.

3-4 dager i uken. Gutten vår er snart 14 mnd, og er godt vant med barn og folk :) Frem til juni.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142830399-trenger-dagmamma-snarest-i-bergen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Dear Siriao,

I still have some places available in the center of Bergen.

I am a mother of a one year old girl and I have a lot of experience in taking care of babies/kids. I love them. They give me a lot of positive energy. They are just lovely. At the moment I take care of two babies (my daughter and a one year old boy). I would like to take care of another two kids in the age of 10 month to 3 years.

I’m from South-Korea (Seoul), married with a German and live since almost five years in Norway. Before we lived already in Germany and USA. I speak fluently English.

My schedule is

Monday: am7:00-pm7:00

Tuesday: am7:00-pm7:00

Wednesday: am7:00-pm7:00

Thursday: am7:00-pm7:00

Friday: am7:00-pm7:00

For a normal (8 hours) day I would want to charge 250kr, including food.

We live in the city center of Bergen (Nedre Korskirkeallmenningen 12b, 5017 Bergen, 2min walking distance from the fish market). If you are interested, just give me a call (415 970 76) or send me an email ([email protected]).

Greetings, Juyoun.

• 2 uker senere...

Hei! Jeg har sett igjennom dagmamma-annonser også fant jeg deg/dere.

Jeg er en jente på 18 år som flyttet fra Oslo til Kronstad ( Bergen ) i februar og stortrives her. I Oslo gikk jeg på skole ( Helse og sosial + Barn og ungdom ) og har tenkt å fortsette med det til høsten. Jeg er en veldig positiv, aktiv og kreativ person som er ubeskrivelig glad i barn. Jeg er åpen for variabel arbeidstid og er klar til og begynne så fort som mulig.

Om det er noe dere ser etter kan dere kontakte meg på 94115757 eller ved å sende en e-post.

Håper på et positivt svar fra dere.

Mvh. Lauretta Magdalena!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...