Gå til innhold

Når kan jeg ringe Rikshospitalet?

Anbefalte innlegg

Henvisningen er sendt til Riksen for prøverør. Jeg liker å sjekke om alt er ok og om den har kommet fram. Når synes dere jeg kan ringe dem? Eller synes dere jeg bare skal ta det med ro å vente på brev i posten?

Greit med noen som har erfaring på dette området, for jeg tenker kanskje jeg er litt vel utålmodig....? Vet ikke.....

Fortsetter under...

Du kan ringe eller sende en mail.

De er godt på å svare på mailer som sendes assa! Jeg sendte mail rett etter jeg sendte inn søknad... fikk mail samme dag/dagen etter om at søknaden var mottatt og alt var i orden...

[email protected]

Hei lykkeliten1,

Hvordan har det gått? Har du vært i kontakt med riksen?

Vi har kommet like langt i prosessen som dere og fikk beksjed av riksen at søknad var vurdert og vi får brev om innkalling til forsamtale. Endelig... :)

elmaaani: takk for mailadressen... Haar vært inne på de sidene til Riksen og sett, så nå vet jeg litt mer..

twentysomething: legen sendte søknaden for under en uke siden. Så det blir nok en stund til vi kommer inn.

Så heldig dere er, som har kommet i gang. Det er ihvertfall en liten start. Blir spennende....

Jeg tenkte jeg skulle sjekke om den er mottatt (og i orden) på mandag. Det er under en uke siden elgen sendte den, så jeg kan jo ikke være helt gal heller...Får prøve å kontrollere meg litt liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...