Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på snart 8 mnd, som bruker gåstol

Nå har har begynt å klatre ut av den.. så jeg må holde et øye med han hele tiden eller så stuper han ut med hodet rett i gulvet.

Får man kjøpt noen slags sele til å sikre han, så han slipper å lære dette på den harde måten???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke noe om sikring, men tenkte bare å kommentere at det ikke er anbefalt å bruke gåstol noe særlig, da det ikke er bra for babyens kropp eller motoriske utvikling. Så var jeg deg, ville jeg heller lagt gåstolen på hylla jeg;)

Skrevet

Jeg er klar over at det ikke er anbefalt, men velger å bruke den likevel.

Helsestasjoner er jo heller aldri enige, men der vi går syns det det ikke gjorde noe.

Nå er det jo ikke slik at han sitter i den i flere timer da. og motorikken hans er veldig godt utviklet ifølge helsesøster.

Han får god variasjon av øvelser, så det er ikke min bekymring, men vil bare ikke at han skal falle ut av den. Da vil jeg nok heller velge å legge den bort, men han storkoser seg i den.

Løper rundt etter hunden vår og klarer å holde følge med søsknene sine.

Siden det ikke går like raskt å krabbe enda, ender det ofte i gråt fordi brødrene løper fra han.

Men når jeg tenker meg om så selger de vel sele til å feste på vogn, kanskje det hadde fungert her og..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...