Mrs Gloomy er fødeklar! Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Jeg er femtegangs og har faktisk ikke peiling på hva denne strippinga er. Er det at jordmor tøyer og drar i "åpninga" oppi der eller?
Nea og juniors mamma Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Ja det er det. Hun går opp og hvis du er moden, dvs ihverfall 2 cm åpning med myk livmormunn, tar hun å drar fingrene på innsiden og fjerner en hinne som ligger der. Deretter er det tøying som vist nok er fryktelig vondt og kan føre til blødninger og maserier uten nødvendigvis en fødsel i emning med det første. Jeg fikk tilbudet på termindag, men valgte å vente helgen gjennom for å se om det skjedde av seg selv, skulle takket. Nå er jeg 5 dager over og første kontroll er på dag 8, da skal jeg gjennom det, okke som
Mrs Gloomy er fødeklar! Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2011 OK. Da vet jeg det. Da er jo også jeg blitt strippet opptil flere ganger, men da har jeg vært i fødsel. Altså etter at jeg har ankommet sykehuset, og de/jeg vil ha litt fortgang i sakene. Og JA, det er fryktelig ubehagelig! Fysj. Det hadde jeg ikke takket ja til for muligens å skulle starte fødsel, nei. Ikke når det ikke er sikkert at det fører til noe engang. Det er ille nok selv når man er i gang :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå