Gå til innhold

Trenger tips til sydenferie m/ all inclusive i mai!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert mange av dere som har reist og har gode resorter med all inclusive å anbefale? Vi reiser fra Værnes og vil helst til middelhavet. En flyreise på 5 timer er nok. Ser også at det er en klar fordel med at det bussturen til hotellet ikke er alt for lang. Behøver også tips til hva slags vogn vi bør ha med. :) Tuppa vil da være rundt 9 mnd. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var her på Rhodos:

http://www.costalindia.gr/en/

Det beste hotellet jeg har vært på :D

Eneste minuset er en time med buss fra flyplassen, men fult overkommelig da de har gode busser med klimaanlegg.

Skrevet

Vi diver også å titter etter ferie samme tid ca! Det så veldig fint ut det hotellet da!! Bestilte dere det selv, eller gjennom selskap? VAr det veldig dyrt? Hvordan var været der så tidlig i sesongen..?

Vi heller litt mot tyrkia pga været er mer stabilt der...

Skrevet

Wow! ser superflott ut! Hva slags reiseselskap har dette hotellet da? Eller bestilte dere fly og hotell separat?

1 time med buss går nok greit! Skal sjekke ut hotellet trip advisor :)

Skrevet

Vi reiste med Star Tour, men i etterkant tenker jeg at vi likegodt kunne bestilt fly og opphold separat, rett og slett fordi jeg ikke følte noen god kundebehandlig fra Star Tour (de har ikke folk i det hele tatt på Rhodos, og de greide å gi oss feil tidspunkt for en utflykt til Tyrkia som vi hadde bestilt utenom). Hotellet er fantastisk, rett med stranden og har hyggelige og hjelpsomme ansatte. Veldig barnevennlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...