Gå til innhold

Back here...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jeg tilbake her etter SA.

Skulle vært 10 uker på vei,men fikk bekreftet SA igår på tidlig UL.

Kommer vel ikke til å være så aktiv,men skal nok være innom litt...

Håper det klaffer igjen etterhvert...

SUKK!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrev et innlegg til deg på 1.trimester :)

Skrevet

Nei og nei.

Dette var trist å lese *snufs*

Jeg har fulgt med på deg og ble så glad på dine vegne da du ble gravid.

Ikke mist troa, du fortjener å bli gravid så fort som mulig.

Tenker på deg :)

Skrevet

Takk så mye Gullis:) Og takk til deg Dossa :)

Litt spent også å være tilbake på BliGravid,hehe :)

Håper vi alle hopper over på 1 trimester og at det går bra! :)

Det må det bare :)

Godt at det er så mange støttende og gode jenter her inne,hjelper mye på humøret det :)

Nå skal jeg kle meg,og komme meg ut til dyrene i fjøset,de vil vel ha litt mat :D

Skrevet

Off dette var trist !! Er enig med gullis du har en beundringsverdig positivitet ! Masse masse lykke til i prøvingen på et nytt gull . De sier jo at det er lettere bli gravid rett etter en SA ..

Har fulgt me i tråden din på 1 trimester og hadde håpet det sko gå bra.. Du fortjene virkelig et gull nå !

Stor klem fra Metti

Skrevet

God klem til deg ! Har selv mista i uke 10, og dere som har prøvd så lenge også... :( Forferdelig trist å lese. En etterlengta spire klorer seg nok godt fast snart skal du se, sender enda en god klem, noen gode tanker og en stor porsjon håp og lykkeønsninger i din retning!

Skrevet

Forferdelig trist at du mistet...!! Fulgte litt med deg etter at du ble gravid. Krysser fingrene for at du og alle andre prøvere her inne snart har en huleboer som slår "rot"! Ønsker at ALLE som vil får oppleve den gode følelsene å gå gravid og senere sitte med verdens vakreste vidunder i armene. <3

Forresten; Leste det du skrev om cyster. Tror ikke de skal ha noe å si for fruktbarheten. Mange kvinner går jo rundt med cyster hele tiden (gamle forsvinner og nye kommer til) uten at det er noe unormalt. Jeg fikk også påvist cyster nemlig. Ene ganske stor også. Det var da jeg var gravid med førstemann. Gikk veldig fint både da og nå sist. Så ikke bekymre deg for cystene uten at du føler at noe er "unormalt". (stol alltid på magefølelsen!) Og for all del: Kjør på så kan du snart melde deg inn i 1.trimester igjen. ;-) All mulig lykke til!!!

Ps: Sorry at det ble litt langt her... :-P

Skrevet

Så forferdelig trist at du mistet...!! Fulgte litt med deg etter at du ble gravid. Krysser fingrene for at du og alle andre prøvere her inne snart har en huleboer som slår "rot"! Ønsker at ALLE som vil får oppleve den gode følelsene å gå gravid og senere sitte med verdens vakreste vidunder i armene. <3

Forresten; Leste det du skrev om cyster. Tror ikke de skal ha noe å si for fruktbarheten. Mange kvinner går jo rundt med cyster hele tiden (gamle forsvinner og nye kommer til) uten at det er noe unormalt. Jeg fikk også påvist cyster nemlig. Ene ganske stor også. Det var da jeg var gravid med førstemann. Gikk veldig fint både da og nå sist. Så ikke bekymre deg for cystene uten at du føler at noe er "unormalt". (stol alltid på magefølelsen!) Og for all del: Kjør på så kan du snart melde deg inn i 1.trimester igjen. ;-) All mulig lykke til!!!

Ps: Sorry at det ble litt langt her... :-P

Skrevet

Hei igjen... :)

Blir helt rørt av omtanken dere gir meg :o Det får meg til å se framover med godt mot!! :) Så tusen takk skal dere ha :)

Jeg blør jo enda,men håper det snart slutter :) Samboeren min er veeeeeldig klar til å prøve på nytt,så vi venter spent nå :)

Det er jo en del som mister,og det er vondt å oppleve,men dersto større grunn til at det går bedre neste gang :)

Vi må bare ta det som det kommer og håpe på det beste:)

Skulle vi laga en ny tråd på hvem som er her igjen ? :)

F.eks: Alder,bosted,antall pp,antall barn,om man har opplevd SA/MA før +++ ?? :)

Skrevet

Å nei,mistet du,sååå trist...:(

Syns det var så morro at du ble gravid så har faktisk fulgt litt med deg inne på 1 trimester..leste om uroen din her forrige dagen,også gikk det galt...huff,livet er jammen ikke rettferdig!

Håper du fortsatt vil være litt her inne og følge med selv om jeg forstår at det er tungt til tider...

Du kan jo bli gravid, så en spire klorer seg nok snart fast skal du se! :-)

Klem

Skrevet

Uff så leit :(

Det var trist lesing. Var så kos og gav så mye håp å lese om da du ble gravid.

Håper du snart blir gravid igjen. Lykke til videre!

Skrevet

Tusen takk :)

Ja,vi får håpe vi blir gravide igjen... Håper Bli Gravid stadiet ikke varer så lenge...

:)

Skrevet

Å nei!! Så trist å høre, hadde ikke fått det med meg på 1.tri så ser jeg plutselig at du har en tråd her :( Uff, hadde virkelig håpet og trodd at det skulle gå fint med deg. Vil bare sende deg en kjempeklem og håper at du blir gravid snarest igjen. KLEM!!

Skrevet

Ja må vel også flytte inn hær..

har ikke vært hær inne før, men nu blir det vel hær ei stund ja...

skulle ha vært i uke 11 nu...

jeg skrev til dæ på 1 trimester...

Skrevet

Kjempe trist å høre...

Håper det ikke tar lang tid før det sitter en ny liten spire hos deg..

Masse lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...