3barns-mamma <3 Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 var på toalettet i sted å da kom det en ganske stor klatt med slim på papiret (gulaktig). Kan dette være slimproppen som har begynt å gå?? var ikke noe blod eller noe i den.... Har termin 28 jan, så håper ting skjer nå
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Det kan vara slimproppen=) men dessverre betyder ikke det at fødseln er nære, man kan gå flere uker uten slimproppen. Men kan si at min slimpropp har gått når fødseln har vart i gang.=) så krysser fingrerne for at fødseln er på gang for deg=)
3barns-mamma <3 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2011 Takk for svar Med førstemann gikk slimproppen om morningen sånn som nå, å han ble født natt til neste dag (4 uker før termin) så satser på det skjer nå oxo
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 åh så bra=) håper det skjer nå og. Lykke til videre=)
3barns-mamma <3 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2011 Ja nå håper jeg virkelig ting begynner å skje her men samtidig så venter jeg liksom på en slimpropp med blod i jeg da, før jeg tør å tro på at det er den som har gått
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Det kommer sikkert snart=) ellers får du be mannen (viss du har) at stille opp på litt senge kos for å få litt fort gang på det=)
3barns-mamma <3 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 25. januar 2011 Ja jeg har mann, men han er på jobb, å han får jeg ikke med på sånn lenger redd for å komme borti ungen sier han Får vel heller bevege meg ut en tur hehe
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 25. januar 2011 #8 Skrevet 25. januar 2011 he he okei...morsomt. ja du får ta deg en lang tur og se om det hjelper....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå