Gjest Mentha og ♥Keiseren♥ Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Det er jo dette med at man ikke skal løfte så mye, og jeg tenker at bæresjal vil jo legge ganske stort press på magen. Vet ikke om det er noen "regel" for når man kan begynne med sjal etter ks, eller om man bare skal ta det på feelingen?
Melle *prøver på nr 2* Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Vi begynte med bæresjal på sykehuset, etter anbefaling fra personalet! jenta vår var født for tidlig og var bare to kilo, og vi ble anbefalt å bære henne så mye som mulig. Kan være det er anderledes hvis barnet ditt er veldig stort da, det vet jeg ikke!
indigo25 Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 jeg begynte med en gang vi kom hjem fra sykehuset. Det er jo ikke noe i veien med å bære babyens vekt de første 6 ukene og med sjal bærer du jo mer riktig også
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 Jeg har ikke noe fasit her, men vil tro at det går helt fint å bruke bæresjal allerede nå, siden du bare bærer babyens vekt og dessuten bærer med mindre belastning med sjal enn hvis du bærer ham uten=)
Gjest Mentha og ♥Keiseren♥ Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Flott! Tusen takk Da prøver vi i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå