Gå til innhold

Dager igjen 25.januar 2011

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 1 dag igjen!

Og jeg blir faktisk satt igang i morgen! Er så utrolig spent!!

Om et døgn er vannet tatt og jeg kan gå og vente på mine etterlengtede rier!

Og så er lille gutten min sååå nær!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

32 dager igjen til termin her...

Wow, du blir satt i gang i morgen! Da er det jo virkelig ikke lenge til du har gutten din her, da! Masse, masse lykke til!!!

Skrevet

54 dager igjen:)

Masse lykke til i morgen:D

Skrevet

lykke til i morgen :-) nå er jeg nede på bare 7 dager igjen... trodde aldri jeg skulle gå så lenge denne gangen... men ingen tegn lenger så jeg må vel vente til de tar vannet rundt termin jeg og....

Skrevet

Her er det 22 dager igjen ;-)

Besto lappen i går, så nå kan bare litle gutt komme <3<3<3

Skrevet

79 dager igjen, og ny svangerskapsuke. Det er deilig hver gang jeg runder en 10´er!

Skrevet

45 dager igjen her... venter bare på å få lov til å kalle meg høygravid jeg nå...

Skrevet

1 dag på overtid her gitt :) Og er forberedt på 10 til, da blir jeg iaff satt igang.. :)

Skrevet

0 dager til termin!!!!!!!!!!!!!! Men ikke tegn på noe baby ennå!

Skrevet

62 dager igjen til Termin her :)

Skrevet

32 dager igjen her!:)

Skrevet

19 dager igjen:) Nesten ikke såve i natt pga maserier og bekken.. men nå er det ikke lenge igjen:)

Skrevet

15 dager igjen her :)

Storesøstrene gleder seg såååå mye nå! (mamman og pappan også, selfølgelig)

Skrevet

25 dager igjen! Gleder meg til å bli ferdig med dette svangerskapet, men jeg kjenner meg overhode ikke klar for å takle smerten enda. Gleder meg masse til lillegutten er her:)

Skrevet

15 dager igjen her :)

Storesøstrene gleder seg såååå mye nå! (mamman og pappan også, selfølgelig)

Skrevet

1 dag igjen! Er førstegangs, så er litt usikker på om noe skjer snart..har hatt murringer i over ei uke nå, men fortsatt har hverken slimproppen eller vannet gått...*venter spent på at noe skjer* spiste ananas, drakk sterk kaffe og hadde sex igår, så noe må jo skje snart :-)

Skrevet

47 dager igjen.. det går jo sååå fort.og samtidig.. ikke så fort :P er så spent på å se bebisen, men er glad for de dagene jeg har igjen til å få litt mer på plass... er så spennende! aldri opplevd noe sånt før!

Skrevet

7 dager igjen!! Litt utålmodig, er ikke lei enda, men vil så gjerne treffe lille jenta i magen!

*Kom til mamma lille skatt*

Skrevet

Termin, dvs. 0 dager igjen idag. Spurte jordmor på kontrollen igår om hun kunne sjekke modning pga mange og vonde kynnere, men hun mente det ikke var noe grunn for å sjekke. Bare rier som kan sette igang fødselen uansett, og som hun sa, man kan gå med 2-3 cm åpning i ukesvis. Uten rier skjer ingenting. Jaja... Så da går jeg her og venter da..... Ikke håp om noe stripping for meg altså....

Skrevet

26 dager igjen her!:) full nedtelling!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...