Gå til innhold

Blei strippa i dag. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor:) Og hun spurte om jeg ville skjekke om jeg var moden..:)

Hun fant ut at jeg hadde åpning og var moden. Hun strippa meg til jeg hadde 2 cm åpning. Har hatt rier hele kvelden fram til klokken 00:30 i kveld..da dabba det av..:( Har også blødning, håper virkelig det tar seg opp igjen nå..Kjenner det murrer og har litt mensmerter innimellom..men riene bare forsvant..:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei? :) Jeg er så utålmodig jeg, så drømmer om å bli strippet neste gang jeg skal til jm :P

Skrevet

har 4 dager igjen til termin..:) Så jeg er jo på slutten..:) Er kjempe utolmodig selv nå, og håper at ting tar seg oppigjen.. Kjenner noen små tak bak i ryggen igjen..men "vet" nesten at de vil dabbe av igjen..dette er utrolig kjedlig altså..blir jo sliten av dette. Får jo heller ikke sove når det holder på slik..:( Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Jeg har også blitt strippet 3 ganger, og resultatet er det samme som hos deg.

Selv om det ikke resulterer i fødsel, så er det med på å modne og det er jo bra.

Så ta hver maserie og hver murring og hvert blodspor som et lite skritt nærmere babyen :)

Skrevet

lykke til, men ikke for å drepe gleden din så er det veldig vanlig at det dabber av og gir seg igjen, og at du blør i 2 dager... om ikke slimproppen din alt er gått, så kan det tenkes at den gjør det og i forbindelse med strippinga :-) håper det tar seg opp med deg :-)

Skrevet

No skal det sies at jordmora mi var veldig hardfør når ho strippa meg, så jeg syns det var litt vondt/ubehagelig. Men har lest mye om det her inne og virker som det er veldig forskjellig fra person til person hva de syns.

Riene har dabbet av..hadde ei skikkelig låk rie kl 9 i dag tidlig, har ikke kjent noe etter det. Når jeg sto opp og skulle på do, så kom det masse tynt rosa farget slim. Noe jeg ikke har sett noe av til tidligere. Tror kanskje det kan være slimproppa som holder på å gå..:)

Får bare smøre meg med tolmodighet tenker jeg..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...