Gå til innhold

Fortsatt ingen mens - frustrert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å bli gravid igjen etter ulykken som rammet oss i høst :(

Jeg fikk igjen mensen 5 uker etter fødselen (fikk bekreftet av gynekolog at det var mens og ikke etterdønninger etter graviditeten), men etter dette har den ikke kommet igjen...

Nå er jeg 3 uker over ikm, har hatt murringer like lenge men får bare negative G-tester.

Er det vanlig at systemet kan surre så mye etter en fødsel?

Vil bli gravid igjen NÅ!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så leit å høre, Frk. Marge! Tror nok det er normalt at mensen surrer litt i en sånn situasjon. Hva skjedde, mistet dere sent i svangerskapet? Det har jeg opplevd selv, for ganske mange år siden.

Kjedelig svar fra meg antagelig, men du må nok bare ta tida til hjelp... Den gangen det skjedde meg, fikk jeg mensen igjen etter 6 uker, og jeg tror den var ganske regelmessig etterpå, men jeg hadde spiral en stund, for jeg taklet ikke tanken på å bli gravid igjen med en gang.

Skrevet

Ja tror det der er enten eller.... enten vil man bli gravid igjen med en gang eller så orker man ikke tanken engang :S

Uff vil ikke skremme folk her inne... men ja; jeg mistet jenta mi ved termin :´(

Men ang mensen; den kom tilbake 5 uker etter fødselen, og da hadde jeg en forferdelig blødning som måtte stoppes med medikamenter...

Det var mensen for jeg var på sykehuset til undersøkelse og gynekologen bekreftet at det var mens og ikke fortsatt renselse...

Jeg har jo født 2 ganger før og da har mensen kommet regelmessig når den først har kommet igang...

Tester fortsatt negativt, så jeg kan jo ikke være gravid heller...

Skal til legen på fredag. Er det noe de kan sjekke for å se om jeg har hatt EL etter siste mens?

Vet jo man kan ta blodprøver, men når jeg strengt tatt ikke vet hvor jeg er i syklusen???

Skulle hatt mensen for 3 uker siden omtrent...

Skrevet

De ser nok på progesteronnivået om du har hatt el, selv om du ikke vet når det evt skjedde. Lykke til, jeg håper systemet kommer i orden fort! Jeg gikk i sorggruppe da jeg mistet, etter ca et år var vi alle gravide eller hadde allerede fått et nytt, friskt barn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...