Mellirs ♂ '10 Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Går på minipillen, men er ikke noe flink å ta de til samme tid hver dag, eller i det hele tatt huske de! Har alltid brukt ekstra beskyttelse en uke etter at jeg har glemt en pille.. Men, i det siste har jeg vært ganske kvalm, og bare sånn for at jeg ikke skulle gå å tenke og lure hele tiden, så tok jeg en test. Den ble først positiv (måtte holde meg fast i dorullen for å ikke velte av doen da ja), men så etter en ca. 3 min så kunne jeg ikke se noe ekstra strek lengre. Streken jeg så var utvilsomt der, lyserosa.. Noen andre som har opplevd lignende, og som på noen måte kan berolige meg litt her? Mulig at det "henger igjen" fra sist graviditet, 5,5 mnd. etter? Tuusen takk for svar!! Forresten, jeg ammer (fullammer ikke nå lengre), og har ikke fått mensen igjen enda..
Marsipanmor Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 guuuud jeg tror jeg hadde daua om det var meg... jeg vet ikke helt hvor lenge det henger etter, for ja det gjør jo det... kanskje du skal høre med legen din?
Mjølkekua Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Har ikke opplevd dette, men ville nok tatt første turen ned på apoteket og kjøpt en digital test. Tviler på at det er hcg i blodet nå, men kan være at det var noe i urinwn som gjorde at du fikk utslag først. Siden dere har vært forsiktig mhp annen prevansjon og du ikke har fått igjen mensen ennå, burde sannsynligheten være lav (men ikke umulig). Løp og kjøp - og hold oss oppdaterte!! ;-) er det forresten helt feil å bli gravid igjen nå?
solskinn +;) Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 Hei! Jeg opplevde dette. Tok test som viste at jeg var gravid så etter noen sekunder forsvant streken igjen.. Jeg var da gravid med tvillinger! Tror grunnen til at steken forsvant igjen er at jeg tok testen veldig tidlig i svangerskapet! Jeg ble jo kjempegad fordi det var planlagt! Jeg ville tatt en test til å sett om den blir anderledes... Er ikke meningen å skremme deg...Men det har skjedd med meg hvertfall;)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Herregud, er jo akkurat det som skjedde meg på søndag!! Har en gutt på 6 mnd og prøver på en til. Hadde mens for 22 dgr siden, men følte meg uvel og tok en test på søndag morgen. Den ble positiv innen 5 min (svak rosa), men tydelig. Når jeg skulle ta en test dagen derpå var den helt negativ og streken på den gamle testen var blitt svakere. Har bestillt nye tester og tenkte å teste i helga igjen. Føler meg gravid og kroppen har høy temp slik jeg hadde med sistemann )høyere enn etter el) Men som solskinn skriver at det kan være tegn på tvillinger... får helt panikk her hehe for jeg har drømt 3 gng at jeg er gravid m tvillinger!!!!! Hjelpes. Ja blir spennende å se om vi er gravide da! Men har selvfølgelig vondt av deg hvis det ikke er planlagt og du ikke ønsker et barn til nå. Stoor klem fra meg.
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Anbefaler Clear Blue sin digitaltest for å være på den sikre siden, men for å være helt ærlig tror jeg nok du er gravid. Lykke til!
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 25. januar 2011 #7 Skrevet 25. januar 2011 Hoho, skummelt og spennende! Har du funnet ut noe mer?`?
Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 25. januar 2011 #8 Skrevet 25. januar 2011 Når urinen trekker oppover testpinnen så lyser den et øyeblikk opp på svarsiden. Jeg har blitt overrasket mer enn en gang på¨det! Men så tørker testen etterhvert og da har det stort sett bare vært en strek igjen. Det er derfor man skal vente et minutt eller to for å se på den! Jeg har selv en 5 måneder gammel baby og jeg kjenner jeg blir svett og fysisk dårlig bare av tanken på å være gravid igjen :/
Mellirs ♂ '10 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 25. januar 2011 Heisann, tusen takk for alle svar! Jeg tok en ny test idag tidlig, og den var helt tydlig negativ. Tar kaanskje en ny test om noen uker bare for å være helt 100% sikker. Det hadde vært heelt feil å bli gravid igjen nå, hadde ikke hatt råd til å være hjemme enda ett år. Hadde jeg vært 10 år eldre og litt rikere så kunne jeg gjerne blitt gravid igjen så fort, men ikke nå... Solskinn: det var like før øynene mine poppet ut når jeg leste det du skrev om tvillinger, hehe... Tvillinger om noen år; gjerne det, tvillinger nå; blir stresset av tanken Katta: lykke til med testingen, krysser fingrene for deg!
Mamma's Magic Skrevet 26. januar 2011 #10 Skrevet 26. januar 2011 Godt at du ikke er gravid da, Nimela! Hoho, må nesten le litt, det føles ikke lenge siden jeg var på bli gravid, hvor alle var helt tussete etter å bli gravide. Her inne er det naturlig nok mer folks verste skrekk! Bortsett fra deg, Katta, wow, må si jeg er imponert over at du orker. Jeg har så mye mer enn nok med jenta mi på 6 mnd, usikker på om jeg vil ha flere barn, for detta er slitsomme greier! Hedde jeg blitt gravid nå, vet jeg ikke hva jeg hadde gjort!
Gjest Skrevet 1. februar 2011 #11 Skrevet 1. februar 2011 Jeg opplevde det samme i dag!! sterk positiv i 30 sekunder for å så gli ut til at hele ruten blir rosa. Tok en clearblue dagen derpå som visste negativ. den første testen jeg tok het "first signal" Har også endel symptomer på graviditet men trodde clearblue ville slå ut om jeg var gravid ? hehe, lykke til!
Gjest Skrevet 1. februar 2011 #12 Skrevet 1. februar 2011 Vil anbefale dere http://www.billige-tester.no/ Mye billigere, særlig hvis dere bruker strimler, og hvis det en dag skulle være positiv kan dere jo dobbelsjekke med en dyr clearblue test Elsker den nettsiden! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå