Gå til innhold

Tidlig liv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Når har dere kjent liv? Jeg har kjent liv fom 14+2, og 3-4 ganger denne uken. Er idag 15+0 og kjente sist liv for en time siden. Er andregangsfødende og kjente liv i uke 17 sist (Tror jeg).

Noen flere som har vært så tidlige? Er ikke i tvil om hva jeg har kjent. :) Må være en skikkelig kraftplugg jeg har inni her ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei...kjente veldig tidlig jeg oxo..er andregangs...og venter denne gangen ei aktiv jente ifølge jordmor :) hadde gutt sist....er 20+4 idag...og kjente liv når jeg var 12 uker noe...er veldig følsom så kjenner det meste som foregår i magen :)

Skrevet

Åj, så tidlig. Så gøy :D Synes det er helt fantastisk :D

Skrevet

Kjente liv når jeg var 14+5:) Nå er jeg 18+1, og pappan kjente 2tydelige spark på utsiden igår:) Dette er min første:)

Skrevet

Jeg VET jeg begynte å kjenne liv den 20 desember, det går ikke an at det var noe annet enn babyen da! :) Og da måtte jeg ha vært rundt 10+4 eller noe sånt! :) Har kjent det bare sterkere og sterkere daglig så... :)

Skrevet

Er ungen begynt å bevege seg så tidlig? Wow, det trodde jeg ikke :)

Skrevet

Forrige gang kjente jeg liv i uke 15, og denne gangen i uke 12-13. Da vi satt og ventet på tidlig ultralyd 12+1, kom det et tydelig dult i magen. Og på ultralyd så vi en svært aktiv baby som nærmest hoppet rundt inni magen. Kjenner det flere ganger hver dag nå. :)

Skrevet

kjente liv i uke 12 ca :) veit at det var babyen for er tredje graviditet dette å husker godt fra sist gang :) :) var på tidlig ultralyd i uke 11+2 å da var den lille helt spinn vill så ikke noe rart om æ kjenne liv nei :) e nu i uke 16 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...