Gå til innhold

Går det an å bli hormonelt godtesyk? :P

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har det slik, det største problemet mitt er at jeg syns vanlig mat smaker så merkelig. Plutselig liker jeg ikke det som vanligvis er min favoritt mat. Men godtere smaker like godt, hehe. Da er det ekstra vanskelig å holde seg unna. Åhh, cola det er såååå godt for tiden. Spessielt på boks.

Så her må jeg tvinge i meg vanlig mat og kjempe mot meg selv hele tiden for å ikke falle for fristelser.

Jeg signerer deg, ja:)

Iskaffene fra Tine, 4-5 stk hver dag på det verste....

Og kaker...

Ikke vært slik før jeg ble gravid, hva hjelper??? Kun disiplin du skriver er jeg redd, pluss at jeg satser på det er forbigående da:)

har oxo et enormt søtbehov for tiden... dvs har vel egentlig hatt d så og si hele svangerskapet hittill

er 26+6

men cola og kaffe klarer eg å begrense til de daglige anbefalingene for koffeininntak.

(les info på 1.trimester)

men godteri går gjerne ned på høykant om eg har d innenfor rekkevidde... prøver så godt eg kan å motstå, men d er vanskelig!!!

spesielt kommer søtsuget etter å ha spist middag. da er d jakt i skapene for å finne noe namnam

Mee too. Etter at jeg hadde kastet opp et par mnd er jeg generelt SULTEN :)

Jeg har VELDIG lyst paa Berlinerboller!!! Har spist det en gang i mitt liv för, og naa har jeg lyst paa det hele tiden. Handler grovbröd paa bakeri og maa staa aa see i gulvet for ikke aa kaste meg over Berlinerbolene ha ha ha.

(Har hittil motstaat fristelsen og bare kjöpt en gang (helt sant ha ha!!) da jeg har litt skrekken for aa ende opp med aa se ut som en Berlinerbolle ho ho.

Spiser forövrig litt sjokolade hver dag, men det har jeg ärlig talt alltid gjort ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...