Gå til innhold

Bringebærblad kapsler? Hvilke erfaringer har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt bringebærblad kapsler og tatt 2 stk i dag. Jeg bare lurer på hvilke erfaringer dere har med dette?

Jeg håper på å få en litt kortere fødsel og bli mer moden. Og om jeg hadde kommet litt før tida hadde jeg ikke klaget :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok slike forrige svangerskap, samt drakk bringebærbladte.

Jeg fødte 5 dager før termin (natt til femte dagen), og hadde en kjapp og grei fødsel uten komplikasjoner. Det tok under 5 timer i aktiv fødsel :)

Ikke vet jeg om det var kapslene og teen som gjorde susen, men jeg har iallefall tenkt å følge samme oppskrift denne gang ;)

Skrevet

Jeg tok slike forrige svangerskap, samt drakk bringebærbladte.

Jeg fødte 5 dager før termin (natt til femte dagen), og hadde en kjapp og grei fødsel uten komplikasjoner. Det tok under 5 timer i aktiv fødsel :)

Ikke vet jeg om det var kapslene og teen som gjorde susen, men jeg har iallefall tenkt å følge samme oppskrift denne gang ;)

Skrevet

Prøvde forrige svangerskap. Fikk masse maserier. Men gikk 8 dager overtiden og var ikke moden i det hele tatt -nedtuuuur ;)

Skrevet

Jeg går til akupunktur og tar disse pillene, har hørt de gir god effekt hos enkelte, men er spent på om det har noen effekt på meg. Sitter å håper på å slippe å gå over tiden, da jeg sover forferdelig dårlig om natta..

Skrevet

Er forøvrig i uke 38 nå da, så jeg venter i spenning. :) Tvi tvi.

Skrevet

Jeg tar de denne gangen også.

Forrige gang fødte jeg til termin, men problemet med dette er jo at vi ikke vet hvordan fødselsforløpet hadde vært hvis vi ikke hadde tatt dem så det er litt farlig å konkludere med at det virker.

Jeg tenker bare "better safe than sorry" og skyller ned 2 piller 3 ganger om dagen jeg:o)

Skrevet

Tar også disse tablettene, men i utgangspunktet for at livmoren skal trekke seg raskt tilbake. Bidrar de til modning blir jeg jo selvfølgelig veldig glad, går og tar akupunktur for det da:) Men hvor mye tar dere?

Skrevet

Når er det tidligst man kan begynne med disse??

Skrevet

Det er 100 tabletter i esken, så med 6 pr dag blir det 16 dager før termin om man følger 2 tabletter 3 ganger om dagen....Jeg begynte ved uke 38.,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...