2store&snart 2små:) Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Jeg er nå i uke 33 og har de siste ukene hatt vondt i skambeinet.. Jeg er øm og det kjennes ut som om jeg har blitt slått eller no, noe jeg altså ikke har.. Jeg har hatt det sånn i noen uker og jeg det er like ømt om jeg sitter eller ligger.(Kjenner det også litt når jeg går, men ikke fullt så godt..) Flere som har det sånn eller veit hva det kommer av?? Takk for svar!
mamsen=) Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 er ikke bekkenet ditt da? jeg hadde smerter i beinet der (legen kalte det så fint symfysen:) og fikk konstatert bekkenløsning. Dette var i 4-5 mnd. har hatt endel vondt der frem til uke 37. kjenner ikke mye lenger bak, nesten kun symfysen. men vet hva det kommer av og kan begrense smertene, har også hatt god nytte av et bekkenbelte. Nå den siste uka har jeg ikke kjent noe!! deilig:) tyder vel på at det nærmer seg veldig.. :-)
Lene❤j11+g13❤ Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Jeg har det akkurat på samme måten. Har hatt slik bekkenløsning "light" en stund, er nå i uke 39 og har hatt det siden uke 25 ca.. Kommer og går litt, men har blitt litt værre nå på slutten.. Kjenner det best når jeg går å "holder meg" på glattisen, eller når jeg snur meg i senga osv..
2store&snart 2små:) Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2011 Kanskje det rett og slett er bekkenet mitt da.. Før jul hadde jeg en del smerter i bekkenet, men da var det nederst i ryggen med stråling ned i beinet så dette er nytt for meg.. Det er jo så veldig plagsomt å gå å være så øm hele tida.. Skal til legen om 14 dager så da skal jegl nevne det for henne, men håper det går over innen den tid!! Få håpe du slipper mere av det du også!! Takk for svar:)
marushka Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Jeg var hos en kiropraktor for noe lignende, og han sa noe om at bekkenmuskulaturen er festet der framme, altså at det som egentlig er vondt eller anspent i bekkenet eller nederst i korsryggen setter seg i symfysen. Dette er altså en veldig unøyaktig fremstilling av det han sa, men det var noe sånt. Så det har absolutt med bekkenet å gjøre, slik jeg forsto det. Han knakk litt på meg nederst i ryggen, og da ble det bedre der framme. I tillegg finnes det noen fine øvelser som kan hjelpe for å få strekt ut muskulaturen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå