Gå til innhold

Urinprøve på ul?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på ul i morgen og lurte på om det er vanlig å ha med urinprøve til denne timen?

Noen som vet? Husker ikke fra forrige gang...

Håper noen kan svare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du trenger det. Jeg hadde ikke det de forrige to gangene :)

Skrevet

har ikke hatt med meg urinprøve til ul

verken i uke 8+3 eller i uke 18

hadde d heller ikke med forrige gang eg var gravid

Skrevet

Tror ikke det er vanlig nei, jeg har ikke hatt med i hvertfall. Og ingen har spurt etter heller...

Skrevet

Eg tok dette på plassen. Hadde ikkje med. Og heldigvis måtte eg på toalette. Men det er for og sjekke at sukkerverdier ser bra og at du ikkje har nokon infeksjon.

Skrevet

eg fekk beskjed av jm at eg måtte ha det med. det blir som en vanlig kontroll berre med ul :) men det kan være forskjellig fra plass til plass :)

Skrevet

må det være morgenurin når jeg skal til jordmor? Jeg skal til jordmor idag og har glemt å tisse i kopp på morgenen. kan jeg bare bruke "dagsurinen" ?

Skrevet

fikk beskjed om at det må være morgenurinen..

men du kan jo ta med "dagsurinen" for sikkerhetsskyld og så seie du at du glømte det. så er det opp til jordmor ka ho vil gjere :)

Skrevet

Nei, de vil ikke ha urinprøve på ul!

Husker fra forrige gang - litt flau *kremt*

Skrevet

her som eg er i fra vil dei det, så det er kanskje litt lurt å spørre?

det er nok forskjellig fra plass til plass :)

Skrevet

Kommer vel an på hvem du går til - jeg har vært hos privat gynekolog. Hadde en UL på sykehuset også, der ville de heller ikke ha urin. Men det er aldri krise hvis en har "glemt" urinprøven, da er det bare å ta den på doen der du er for UL eller hva det måtte være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...