Me.myself.agirl.and.one.more? Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Hvor vonde skal de være før det er for vondt? Når jeg er aktiv (gjør vanlig husarbeid f eks) er magen min steinhard og gjør vondt. Vet ikke om det er kynnere, for magen er slik hele tiden mens jeg er aktiv. Igår prøvde jeg å gå en liten tur. Ble bare 10 minutter, så sa bekkenet stopp. Magen var steinhard under turen, og etter turen. Inatt har magen også vært hard, med menslignende smerter... Er dette kynnere og normalt? Blir ikke mye søvn akuratt... Tror ikke det blir mer kveldsturer ihvertfall... Er i 35. uke
Tulla med tre små Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Heisann! Er i uke 35 selv, - for 3. gang, og ja, det du beskriver er helt normalt. Sånn har jeg det også. Det roer seg ned og magen "slapper av" så fort jeg legger meg nedpå litt. Det er bare livmoras måte å trene til fødselen på. :-) Lykke til!
Me.myself.agirl.and.one.more? Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2011 Takk for svar! Og lykke til du også:-)
Mamsi_79 Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Ja det er nok mange som opplever å ha så mye kynnere. Jeg har hatt masse kynnere siden ca. uke 32. De kommer når jeg f.eks gjør husarbeid eller hvis jeg går på kjøpesenteret og beveger meg mye sånn ellers. De kommer ikke sånn veldig i tak men magen kjennes konstant hard utenpå. Det gir seg etter noen minutter hvis jeg setter meg ned og hviler meg. Men det er ganske slitsomt for man kan jo ikke holde på særlig lenge før de dukker opp. Faktum er at jo nærmere jeg har kommet fødselen jo mindre har jeg opplevd disse konstant harde kynnerne. Nå er de mer "normale" og kommer mer i rykk og napp Har 10 dager igjen i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå