MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Trenger en gooood overmadrass, da selve sengen er ganske hard. Lurer litt på disse ikea madrassene.. er de noe tess?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Det viktigste kriteriet for overmadrass her hos oss er at den kan vaskes på 60 grader i maskin (med tanke på oppkast/ tisse-uhell osv), så jeg er godt fornøyd med Ikea sin!
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2011 Ja, godt poeng Men jeg kikket litt på ikea.no, de ser så tynne ut! 1,5 cm i tykkelse bare.. er det denne du bruker?
Mamma til BA08 og K10 Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Vi kjøpte en rimelig en på Jysk tror jeg (mulig det var ikea). Viktigste for oss var at den kunne vaskes på 60 grader. Når barna er så små at de sover i sprinkelseng så trenger de ikke en veldig tykk, myk overmadrass. De myke små kroppene tilpasser seg underlaget mye bedre enn oss voksne. Min har alltid sovet med fast skummadrass og en slik tynn overmadrass oppå for å beskytte og aldri klaget hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå