Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal man klare å få dem til å skjønne/kjenne at di må på do når di sover?

Ho har ikke brukt bleier på dagen på over ett på...men sliter med nattbleien...den er full av tiss når ho våkner på mårran...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her,og spent på svar! vi har det helt likt, jenta mi er 3+4 mnd, tisser seg ut de gangene vi har prøvd uten.... Venter noen mnd, kanskje de blir mer klare:)

Skrevet

Hei, har ikke erfaring med min egen gutt enda (2 år) men med søskene mine husker jeg at de ble satt på do sent på kvelden, Oftest rett før min mama la seg. Da gikk det helt greit å komme seg gjennom natten... Noen ganger gikk det ikke så bra, men de lærte dette fort... Lykke til =)

Skrevet

Ikke la henne drikke for mye utpå ettermiddagen/kvelden. :)

Og som anonym over skriver. har hørt andre også som hadde ungen opp på do rett før de selv la seg.

men det er heller ikke sikkert hun er moden for å slutte på natta enda. men det finner du fort ut av.

Jeg har en gutt som blir 3 år i mars som holder på å slutte med bleie på dagen. hatt flere perioder tidligere der vi har prøvd å få han tørr å han har vert på do med resultat. men så ikke villa mer på do å ikkje vert helt motivert. men nå ER han motivert :o) Blir godt å slippe bleie på dagen hvertfall:)

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...