Gå til innhold

blir ikke tvillinger alikevel, men oppdaget et myom

Anbefalte innlegg

Vi var på UL for 2. gang idag......

Har hatt 3 SA tidligere og blødninger i dette svangerskapet så blir fulgt litt ekstra opp.

For 2 1/2 uke siden var jeg på mitt første UL - var da 8 uker på vei, og der så vi liv i den ene babyen, et flott hjerte som banket :-)

Jordmor oppdaget en liten en ved siden av også, men fant ikke noe hjertelyd så hun fortalte at det kunne gå galt....

Så idag var vi der igjen, var utrolig nervøse og spente. Vi har snakket mye om tvillinger, og syntes det var et stort pluss hvis vi fikk det....

Men, der i magen lå det en flott, stor, aktiv og sprellende baby med 2 armer og 2 bein, et helt fantastisk syn :-)

Der nr 2 skulle ha vært var det nå antagelig et myom. Altså en muskeknute på livmoren. JM sa at det ikke var farlig, og hun mente at jeg ikke trengte noe videre undersøkelse for de gjør ingenting med dem, kun en ekstra UL nærmere fødselen for å se om myomet ligger i veien for en vanlig fødsel.....

Jeg ble selv litt redd for dette, men må stole på hva JM sier og håpe at alt går bra..... Skal til legen på fredag og håper han kan berolige meg litt mer.....

Er veldig glad for den flotte, fine sprellende babyen som nå ligger inni magen min, det er helt utrolig :-)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...