Gå til innhold

Hva spiser dere på brødskiva? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så godt å få noen tips... Er liksom litt lei brødkivr med det samme pålegget.. Her går det stortsett i jorbær syltetøy, eple syltetøy, taffel tomatost, gulost og noen ganger nugatti!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

brunost, leverpostei med rödbeter eller agurk, skinke, kaviar ( hvis du liker det), baconost på tube også er jeg veldig glad i å bruke banan som pålegg :P ellers er det samme som deg.

Skrevet

Jeg spiser mest prim, reketubeost og noen gnger brunost med bringebær syltetøy. Det er ikke så mye som frister om dagen. Gleder meg til å kunne spise salami og svart pølse igjen:) Ikke så lenge igjen nå:)

Skrevet

Div kjøttpålegg, servelat, løkrull, hamburgerrygg med agurk og tomat på. Kyllingpostei med agurk eller rødbeter.

Smøreoster,

Hvit eller brunost, gjerne i kombinasjon med syltetøy.

Kokt egg m/tomat, eggerøre.

Eller jeg lager ostesmørbrød(i microen, så går det fort)

Skrevet

hardkokt egg med kaviar på, løvtynne skiver kalkunfile med paprika å agurk, ovnsbaks leverpostei, græddost, hvitost med skinke, hjemmelaga bringebær & rips syltetøy, ostings som jeg lager på stekepanna slik at osten blir sprø *Yummiiiiiiii*

Elsker ciabatta å nybakte rundstykker jeg da men er liksom i helgene vi koser oss med knallfrokost :))))

Skrevet

Åhh har i det siste blitt hekta på de ferdige kanelbollene man kjøper i frysedisken som man varmer opp i stekeovnen på 10 min.....

Ja ikke like sunnt men herreguuuuuuuuuuuuuuud så godt av å til ;)

Skrevet

har hatt en liten periode her hvor arme riddere til frokost har gått ned på høykant, hehe. Veldig greit når brødet begynner å bli litt for tørt til å ha vanlig pålegg på ;o)

Ellers så funker det fint å riste det og ha på leverpostei eller annet pålegg som smaker litt.

Skrevet

Stort sett går det i pålegg som nøkkelost, philadephia med kyllingpålegg, kokt egg, brunost osv. Men man blir fort lei det samme:)

Så innimellom varierer jeg pålegget på brødet med f.eks skiver av mozarella(pasteurisert såklart), tomatskiver og smører litt pesto på to skiver som legges en under og en oppå. Så slenger jeg det i ovnen til det smelter, og vips så har man verdens deiligste tomat/mozarellatoast:) Namenam....

Skrevet

Stort sett går det i pålegg som nøkkelost, philadephia med kyllingpålegg, kokt egg, brunost osv. Men man blir fort lei det samme:)

Så innimellom varierer jeg pålegget på brødet med f.eks skiver av mozarella(pasteurisert såklart), tomatskiver og smører litt pesto på to skiver som legges en under og en oppå. Så slenger jeg det i ovnen til det smelter, og vips så har man verdens deiligste tomat/mozarellatoast:) Namenam....

Skrevet

Kalkunfalukorv og tomat :-)

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

her går det i leverpostei med agurk og paprika og makrell i tomat. Trenger fint lite av andre ting, men for å variere spiser jeg av og til brødskive med kinakål blad, ost, agurk og paprika :) kjempe digg

Skrevet

Tusen takk for masse tips:) mmm.. Nå gleder jeg meg til å handle inn pålegg imorgen!!

Skrevet

Nå skal jeg til å lage meg en brødskive med hardkokt egg :)

Ellers går det mye i banan, baconost, hvitost, servelat og annet kjøttpålegg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...