Novadona Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Hei, Min lille er nå ca 3 mnd, og på tross av han nå virker å ha fått lange sove netter, så er jeg anspent, forknytt og føler at jeg holder pusten på dagtid. Han trenger oppmerksomhet omtrent hele tiden for ikke å klage og eller grine, så bleieskifte er en befrielse (det krever ikke så mye energi!!) Når han sover på dagtid, som er ca 30 min av 3-4 timer, bruker jeg energi på å være stille! Jeg sliter også med å holde meg innenfor angitt matmengde også på MME, han vil jo bare ha mere, så det tar litt energi (han gulper mye, så jeg vil ikke bare fore og fore!!) Jeg er derfor anspent hele dagen! Han er forresten stille i vippestolen sin, dersom jeg gjør husarbeid;)!! Da følger han med(blir underholdt) Er min dag slik den skal være, skal jeg ikke slappe av/koble av, trives?
Canari Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Husker jeg hadde det sånn med første jenta, det var så mye styr de første månedene, at det liksom satte seg litt, merket at jeg glemte å puste. Man må bare være veldig obs på det, prøve komme det i forkant, eller sette seg ned og puste sakte gjennom nesen noen ganger.Slitasomt, men det gikk over :-) Denne gangen har jeg ikke opplevd dette i det hele tatt.
Pumba78 Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Takk novadona, har det litt på samme måten - bortsett fra at min ikke sover inne på dagtid da (nekter plent)...
indigo25 Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Har det også litt sånn, spesielt om vi er alene hjemme. Når jeg tar han med på butikken osv er jeg også litt anspent, redd for at han skal hyle..prøver å være kjappest mulig og se minst mulig stresset ut. Tror det er vanlig, er førstegangs og ikke helt trygg på situasjonen ennå. Dessuten er han så forskjellig fra dag til dag så jeg vet jo ikke hvordan jeg skal reagere på han alltid.. får håpe tryggheten kommer og at vi får puste litt lettere etterhvert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå