exit Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Har fått nye blodårer på brystene, eller rettere sagt rundt areola, man ser den går til brystvorta, fått sånn på begge puppene. Det er også hvit illeluktende gugge i nippelen. De stikker av og til og andre ganger klør veldig. Begynte å plages med puppene allerede tidlig i januar, da var dem mye ømme og vonde helt frem til jeg fikk mensen som jeg ble ferdig med for en uke siden. Så tenkte det var mensen som var grunnen til puppene. men blodårene er blitt enda mer tydelig. Noen andre som har opplevd det og likevel vært gravid ?
Metti er håpefull Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Jeg får nye og flere blodårer for hver pp.. I tillegg får eg mer og mer vondt i puppene for kver Mnd så du kan si det sånn at kroppen min har lurt meg mange ganger
exit Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2011 Jaa får virkelig håpe det enkli.. Bruker enkli ikke stresse med det her eller noe, men syntes det bare var litt skummelt nu siden det ble sånn her.. Typen min bare satt å gapte når jeg viste han puppene.. så sa han at jeg bør dra til lege med dem. Han sa brystvortan så blå ut enda. Og ikke det at han skjønner seg på graviditet eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå