m240 Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Hei, vært og tatt blodprøve hos legen i dag, Der tok de også urinprøve gravidtest. Og hurra den var positiv. Så nå er jeg sååå glad. Har følt meg dårlig de siste dagene. Kvalm og vondt i ryggen og veldig trøtt. Klem fra m240
Mumrikken :) Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 GRATULERER!!!!! Fantastiske nyheter!!! Bra jobbet :-)))) Det blir spennende å se om det er to inni der ) Klem
Ster IL Skrevet 27. januar 2011 #9 Skrevet 27. januar 2011 Gratulerer. Ventet på det:-) Fikk du vite hvor hcg du hadde?
m240 Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #10 Skrevet 28. januar 2011 hei.Sliter i mål!!! Ja jeg hadde hcg på 350 første blodprøven. Skal ringe på den andre senere i dag. Får håpe at den er bra. Ble overasket at jeg er gravid. Vi tok assistert hatcing på dem satt inn 2 stk. Hilsen m240
Ster IL Skrevet 29. januar 2011 #11 Skrevet 29. januar 2011 350 var dag 14? Kan være to da. Min var på 663 legen var da ganske sikker på tvillinger.
m240 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #12 Skrevet 29. januar 2011 Fikk, svar på den siste blodprøven i går. 16 dager etter innsett. Var hcg på 815. ja dette blir spennende om det er 1 eller 2 der inne hilsen m240
Ster IL Skrevet 29. januar 2011 #13 Skrevet 29. januar 2011 Nå får du nok oppleve å bli tvillingmamma også:-) Gratulerer og lykke til.
tingeling71 Skrevet 30. januar 2011 #14 Skrevet 30. januar 2011 Kjære deg anonym.... på tide å sette en strek over den debatten. Såvidt jeg vet har m240 svart på saken om ED. Dette er rein mobbing av en enkelt bruker av dette forumet. Ikke ødelegg hennes glede ved å bli gravid. Det fortjener vi alle å få dele her inne. På tide at du forstår at slik du holder på her inne er ikke akseptert blant oss som bruker forumet til å finne støtte og å få svar. Dersom du er tøff nok til å skrive slike meldinger bør du også tørre å sette nicket ditt under. Eller er du redd for å selv miste støtten her på forumet i fbm prøving? Meldingen din vil bli rapportert og det kommer jeg til å fortsette med når du legger ut slike ting som dette.
andy69 Skrevet 15. februar 2011 #15 Skrevet 15. februar 2011 Hallo m240 Hvordan går det? Når skal du på UL? Klem
m240 Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #16 Skrevet 15. februar 2011 Hei, det er greit med meg. men er veldig dårlig så sliten og kvalm heledagen. Går og brekker meg heletiden. Men har ikke kastet opp. Har slappet av i 1 time så nå er jeg ok igjen. Jeg har aldri vært så dårlig form før. Når jeg har gått Gravid. men men får håpe at det går over snart. Jeg skal til ultralyd til tirsdag 21.2 dagen før bursdagen min og det gleder vi oss til. Blødde litt på papiret til morgenen i dag blandet med Crinone som kom ut. det var veldig lite. Har ikke hatt noe mer. Blødde du? Hvordan er det med deg? du begynner vel å få en liten kul nå vel? Jeg har veldig matlyst nå , maten går rett ned ,men jeg klarer ikke å drikke brus lenger hvertfall ikke Cola. Så da går det på juce og cider. Hilsen m240
andy69 Skrevet 16. februar 2011 #17 Skrevet 16. februar 2011 Hei igjen. Slitsomt med blødning. Jeg blødde litt i begynnelsen i desenber, var rundt uke 6 tror jeg. Først friskt blod på papir (og sikkelig magesmarte), så mindre og mindre, tok ca 2 dager men vi ble sikkelig redde. Jeg hadde litt brun blanding med crinone jeg også og var så utrolig redd. Tror det er bare rester etter blødningen. Men det gikk kjempe bra. Jeg hadde også sikkelig matlyst i første mnd, kos deg med det for fra andre mnd til en ukesiden var jeg så kvalm at det var grusomt. Jeg er mye bedre nå, har matlyst og mindre trøtt. Men må hvile mye for etter to fine dager kommer ofte en dritten. Da er jeg kvalm og trøtt og kan sove mange ganger på dagen. Der er vist pga tvillingene som krever sitt. Har lest masse om tvilling graviditet og det anbefalles å hvile og hvile, gjerne før man blir sliten. Dette må tas på alvår. Det er spennende om du har en eller to i magen. Lykke til til UL
m240 Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #18 Skrevet 21. februar 2011 Hei!! jeg har vært på ultralyd i dag. Det var en der inne med bankende hjerte så fint å se. Fosteret var på 18 mm jammen har det vokst siden sist, Jeg er 8 uker + 2 dager i dag. Jeg har termin 1 oktober 2011. Kjempe glad og fornøyd i dag vi. Skal på ultralyd om 3 uker spennende det . Klem fra m240
Ster IL Skrevet 21. februar 2011 #19 Skrevet 21. februar 2011 Så gøy. Kansje ikke beste termin for barnet da. Jeg er selv født i begynnelsen av oktober syns det var så kjedelig å ha bursdag i høstferien. Lykke til videre:-)
m240 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #20 Skrevet 4. mars 2011 Hei, Jeg erb gravid i uke 10. jeg er fortsatt veldig trøtt. vil sove hele tiden. Er ikke så veldig kvalm lenger heldigvis. Har veldig sterk lukt på urinen noen som har hatt det? Klarer ikke drikke så mye om dagen. kanskje det er derfor jeg blir så sliten. Noen som har hatt det ? håper på svar. Hilsen m240
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #21 Skrevet 4. mars 2011 OMG! Trodde alle visste at det var en veldig stor sammenheng mellom lite væskeinntak og lukt av urin. Ungdomsskolepensum?
m240 Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #22 Skrevet 16. mars 2011 Hei alle sammen !!! Har vært på ultralyd i dag. Og alt er bra med babyen min. Veldig aktiv spreller med armer og ben og hjertet banket. Det er for tidlig å se om det er jente eller gutt. men har en følelse at det er en jente. Vi får se. Skal tilbake om 3 uker. Formen min er mye bedre nå heldigvis. Er ikke kvalm lenger. Men fortsatt sliten. men sånn er det og være Gravid. Jeg er nå 11+4 i dag.
andy69 Skrevet 16. mars 2011 #24 Skrevet 16. mars 2011 Så gøy å se at den spreller og har det bra. Heldig er du og med bedre form. Kos deg en masse.
m240 Skrevet 6. april 2011 Forfatter #25 Skrevet 6. april 2011 Hei!!! er gravid i uke 14+4 og vært hos gynokologen og tatt ultralyd i dag. Alt er bra med babyen. Har nå sluttet med alle medisinene. Har gått på sprøyter fragmin. Har fått alergisk reakjon på dem. har tatt blodprøver så i morgen skal jeg ikke ta noen sprøyter mer. Godt å ikke ta noen medisiner lenger. Å nyte graviditeten. Hilsen m240
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå