Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har blitt mamma og lille krapylet er nå akkurat 7 mnd. Jeg var heldig og gikk raskt ned etter fødselen, men den berømte "magen" tar jo litt ekstra tid. Synes nesten nå at jeg har gått litt opp igjen...

Ammer bare morgen og av og til kveld og DET JEG LURER PÅ ER:, kan man gå videre NED etter ammeslutt, eller går man OPP nettop fordi man slutter. Nå har jeg hørt begge deler og blir veldig i tvil!

Jeg spiser særdeles sunt, flere ganger om dagen, variert kost, trener 3 ganger i uken og drømmer om et litt bedre resultat enn det jeg har. Ja jeg vet jeg burde være takknemlig for alt som har gått så fint og det ER jeg for vi hadde en SA før vår lille prins kom. Synes bare det er veldig demotiverende å se alle "vaskebrettene" på babysvømmingene og ikke trener de engang.....

Noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er forskjell på kropper, men med første gikk jeg mer ned i vekt etter jeg ammet (han ville ikke ha mer etter 6 mnd). Denne gangen har jeg tatt av endel mens jeg ammet (hun ammes fortsatt og er ei stor jente på 7,5 mnd).

Når det gjelder magen, vil den nok være litt endret en stund. Det er hud og muskler som skal tilbake på plass. Jeg blir nå etter fødslene lettere oppblåst, og kan ikke holde inne magen som før graviditene. Når jeg spiser mye blir den lett rund ;-(

tror du må være tålmodig, trene forbrenning og styrke ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...