Gå til innhold

Det går fremover 9 fullførte uker i morgen:-)

Gjest

Anbefalte innlegg

Vært hos legen og er 9 fullførte uker i morgen.Jeg er kjempe glad og håper det går bra. Mistet i uke 6 før jul og sjekket nå at alt var ok på ultralyd i forrige uke. Jeg er 38 år og dette er mitt 3 og siste barn. Har en jente på 11(fra et tidligere forhold med min eksmann som jeg har et flott samarbeid med) og en gutt på 4 år med min samboer. Nå er jeg spent på tidlig ultralyd på sykehuset og blodprøve. Så alt er bra bortsett fra som flere av dere skriver MIN MOR! Snakket med henne tidligere i dag og jeg hører at dette IKKE passer henne. Jeg er enebarn og det passer nemlig ikke henne at hennes datter på 38 år får et barn til. Ved forrige svangerskap var hun så "flau" over situasjonen at hun ikke sa noe til noen før noen uker før, Møtte tom. en kollega av henne som syns det var rart at mamma ikke hadde fortalt at hun skulle bli mormor igjen. Når endelig lille Leo kom til verden tok hun han godt i mot men hun har alltid vært litt tilbakeholden og ikke akuratt vært barnevakt mye. MEN NÅ har jeg bestemt meg. HUN SKAL IKKE ØDELEGGE DETTE FANTASTISKE SOM SKJER! Tom. min eksmann syns det er hyggelig. Nei nå krysser jeg fingrene for at alt går bra så kan hun sitte der og være sur alene.

Fortsetter under...

Hei Mina4you

Gratulere at du har kommet så langt og alt er bra. Jeg er kun 4+5 og mye kan skje ennå. Jeg har hatt tre MA på to år og er nok veldig redd for at det skal gå galt nå også.

Jeg vet ikke hvordan min slekt vil reagere på at jeg blir gravid i min alder og bryr meg ikke om det. Det er mitt og min mann sitt valg og da får de tenke og føle som de vil. Synes din mor skal være stolt av deg jeg:)

Klem fra meg.

Gratulerer med alle ukene deres! :-) Selv teller og teller og teller jeg ned. Jeg tror aldri jeg har vært så utålmodig før!

Jeg blir så trist når jeg leser at mødre og andre som står oss nær reagerer negativt på svangerskapene. Hos oss var vi så heldige at ingen ble spesielt overrasket når vi fortalte om barnet som er på vei (jeg har to fra før). Min nye samboer har ingen barn fra før, så det lå litt i kortene at det ville komme småfolk. Likevel var det min familie som tok imot nyheten med størst begeistring, at det har en del med livssyn å gjøre. De er en ganske religiøs familie, og jeg tror de synes det er litt ille at vi har valgt å ikke gifte oss foreløpig. Blant annet. Men de sier ikke noe direkte negativt heller, så jeg skal ikke klage.

Nei, vi får nyte dagene som kommer og glede oss over miraklene som skjer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...