suzi70 Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Hei på deg! Lurer på hvordan det har gått med deg. Hva sa de på føden - har du vært inne på kontroll osv? Håper alt står bra til med deg og babyen!
snupp86♥ Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 hei hei.. her går det veldig bra, bortsett fra noen ryggplager som har gjort at jeg er blitt sykemeldt frem til permisjon:( det de sa på føden når jeg var der var at han lå i sete og sparket nedover,egentlig ganske rart når han lå i hodeleie den fredagen vi var på 3d ultralyd... så han må jo ha snudd seg når jeg sov eventuelt... på ultralyden på føden syns hun at det var rart jeg ikke kjente liv for han var utrolig aktiv. vet ikke om hun sier det til alle eller om hun faktisk mente det, men hun sa faktisk at babisen var en av de mest aktive hun hadde sett med tanke på hvor langt jeg var på vei ... gutten ligger fortsatt i sete(håper han snur seg før mars ihvertfall) kjenner masse liv hver eneste dag, men har sluttet og klage over hvor vondt det gjør og at han kunne slappet av litt for at jeg skal få litt pause.. han liker ggodt å trykke hodet opp mot ribbena på høyre side... men som sagt, jeg klager ikke, for nå vet jeg hvor fælt det er å ikke kjenne liv.. summa summarum, vi har det helt supert:) takk for omtanken, det varmer ett gravid hjerte <3
gutt07 og jente11 Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Hei, var vell kansje meg du mente? Jeg var hos legen i dag med urinprøve og tok blodsukkeret. Fikk beskjed om at alt så greit ut og at jeg bare skulle dra hjem. Men så ringte legen meg i 3 tiden og sa jeg må komme ned i morgen med ny urinprøvde og for å ta blodtrykk da jeg har proteiner i urinen. Må også ta glukosebelastning 1 februar for å se om jeg har svangerskapsdiabetes. De tror ikke jeg har det, men ville skjekke for å være helt sikker. Så vet mer i morgen om det er noe galt. Takk for omtanken, setter virkelig pris på det:)
suzi70 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2011 Så fint at det går bra med dere begge! Fikk du noe beskjed om hva du kunne gjøre med hodepinen(gutt07 og baby mars 2011)? Har det blitt bedre? Og hva kunne vondt i ribbena være? Jeg har tatt glukosebelastning, og det var ikke så ille som jeg husket det. Det er selvfølgelig veldig søtt, og du blir litt småkvalm men det gikk overraskende greit. Fint å ha med seg noe å drive med - lesing, strikking, kryssord e l, - for det er to timer med stillesitting!!! Ganske kjedelig. Uansett, lykke til videre begge to! suzi70
gutt07 og jente11 Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Kunne ta paracet for hodepinen, så når den blir så ille at jeg føler jeg må ha noe smertestillende så tar jeg en. De visste ikke hva det kunne være. Kansje noe press fra livmoren og babyen eller noe slikt. De skal i alle fall følge ekstra godt med videre:) Okey, det går sikkert bra. Men gruer meg til å ikke kunne spise og så måtte drikke noe søtt. Jeg som blir kjempe dårlig om jeg ikke får spist og drukket før jeg ska gjøre noe. Skal ta med meg en bok, så jeg kan forsvinne inn i lesingen de 2 timene jeg må vente. Da går det i alle fall fortere enn om man bare sitter der:) Takk takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå