Metti er håpefull Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Koss går det me deg ?? Du hadde vel ikm rett rundt nå ? Eg e 3 dpo men ingen håp om at det har lykkes. Hadde EL i london : )
Happy87 Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Har ikm rundt disse tider ja, men har bare testet negativt og venter fortsatt på tanta.. Hadde vært ålreit om den kom snart slik at jeg kan begynne på ny pp og da skal jeg kjøre på med bidronninggele.. Tenker nok dere fikk lagt inn masse aksjer i london:) Krysser fingrene masse for deg:) Lykke til.. Håper dere hadde en flott tur forresten:)
Metti er håpefull Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2011 Håper virkelig du får et svar snart ... Forferdelig å ikke vite den ene eller andre veien ... Dersom tanta kommer så krysse me fingrene for en normal syklus !! Her e eg i venteland .. Tia går så sent
Happy87 Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 Skjønner hva du mener med at tida går seint.. De 14 dagene mellom el og ikm virket nesten lengre enn de 65 dagene fra tr til el.. haha.. Fortsatt ingen tr så jeg får bare fortsette å vente.. Kommer den ikke så tar jeg en ny test til helga igjen.. Orker ikke teste før for jeg blir bare skuffa.. Lykke til med ventingen:)
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Im back!!! Idag har eg vært på sykehus for min hysteroskopi (kamera i livmorå). De fant ingenting, og alt va perfekt der inne. Så ane kje koffer eg spotte, men legen meinte det bare va å fortsetta! Så får me se om nervene hjelpe på at alt e fint der inne Har eggløsning igår/idag, så ska se om det går an å ha sex idag hehe
Happy87 Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Så hyggelig å ha deg tilbake Fiffi..Masse lykke til med sengekosen idag;) Håper den sitter denne gangen:) Så får jeg fortsette ventingen på tr.. Ser det blir skrevet mye positivt om vitex her inne i disse dager så dette skal jeg bestille så fort tr bestemmer seg for å komme..
Metti er håpefull Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 25. januar 2011 Velkommen tilbake fiffi Eg har tenkt på deg og savnet deg her inne... Har ikkje funnet noe forklaring på min spotting heller !! Men ska tebage te gjessing på mandag . Da skal vi begynne litt mer utredning. Så bli spennende se ka han seie
Metti er håpefull Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 25. januar 2011 forresten konge at alt var i orden da : )
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 26. januar 2011 #9 Skrevet 26. januar 2011 så bra at du ska te Gjessing. Hvis det ikkje skjer någe for meg nå i vår, så komme eg te å kontakta han eg og! Så får me se då, om det skjer någe nå i nærmeste fremtid. Godt at livmorå mi va perfekt, men alligavel så e det jo drid med spotting....Jajja! Kjekt å hørra eg va blitt savna, hehe! Eg følte eg trengte ein pause her fra... bler veldig opphengt i dette prøving-styret. Men nå komme eg sterkere tebage med litt bedre mot Lure på om eg og e i 6 pp nå? tror me e likt,,,,hm
Happy87 Skrevet 26. januar 2011 #10 Skrevet 26. januar 2011 Denne ventetiden er uutholdelig!! Ingen tante enda.. Og idag gadd jeg ikke teste heller, venter til fredagen.. Da har jeg og sambo fridag så hvis det skulle bli pos. test så har vi hele dagen til å feire på Selv om jeg er veldig innstilt på å få tr snart.. Men da får den kjappe seg litt, jeg er så klar for å begynne på ny pp nå..
Metti er håpefull Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #11 Skrevet 26. januar 2011 Ja det har allerede begynt komme litt farge på utfloden og eg e bare 5 dpo så begynne å miste håpet.. Tenkte eg sko spørre gjessing om eg kunne få pergo men det e jo heller tvilsomt at eg får .. Men skade ikkje spørre Me har ligget likt i antall pp hele tiden så du er nok i 6 nå ja.. Begynne virkelig bli utålmodig eg alså men må bare holde ut ikkje noe eg kan gjøre fra eller til uansett ..
Happy87 Skrevet 26. januar 2011 #12 Skrevet 26. januar 2011 Har du prøvd vitex metti?? Det kan jo absolutt ikke skade å prøve.. Det hjalp mot mange problemer i forhold til menstruasjonssykluser så det kan jo være det hjelper mot spotting også? Uansett så ønsker jeg deg lykke til denne pp.. En gang så skal det klaffe for oss også
Metti er håpefull Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #13 Skrevet 26. januar 2011 eg har vurdert vitex ja ... Blir nok det neste mnd .. Men ska sikkert ta hormon prøver neste mnd og da kan eg ikkje klusse det til .. Men første mnd eg får mulighet så blir det vitex ingen tvil.. har vonde pupper og ltt rare følelse i magen.. Drømmer om at gjessing sier at eg e gravid på mandag men det blir nok bare me drømmen. Ska jo te han 10 dpo Spennende Happy .. Hadde jo vert fantastisk om du var gravid da
Happy87 Skrevet 27. januar 2011 #14 Skrevet 27. januar 2011 Ja det hadde vært fantastisk.. Men begynner nå å lure på om jeg kanskje ikke har hatt el i det hele tatt.. Meeeeen man kan jo aldri vite, kan jo være egget slapp litt seint også.. Uansett så er statusen min at jeg ikke har fått tr enda, har ikke testet idag heller og skal etter planen teste imorgen tidlig hvis tr ikke har kommet da.. Hvordan går det med deg metti? Var det spotting eller har det stoppet opp nå?
Metti er håpefull Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #15 Skrevet 27. januar 2011 Hmm akkurat nå e eg litt forvirret !!! Har hatt bitte litt lyse brun utflod i dag. Men nå nettopp fikk eg rødt blod når eg tørket meg ... E jo bare 6 dpo så det e jo litt rart !! Så nå vente eg spent på forsettelsen i morgen ..
Happy87 Skrevet 27. januar 2011 #16 Skrevet 27. januar 2011 Hmmmm, rart.. Kanskje det er festeblødning.. Hvem vet.. Er utrolig spent på morgendagen jeg også.. Er forberedt på negativ test, men da burde så absolutt tr komme snart også!!! Til og med sambo er utålmodig nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå