-Nora Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Hei! flere her som har termin i sept? selv venter jeg rundt 16 sept. Noen som har beg å kjenne graviditeten på kroppen? eneste jeg merker er ømme brystvorter.. håper bare jeg slipper unna kvalmen denne gangen- sist kom den rundt uke 6. Synes det er så hærlig å være gravid igjen;)) Norah
baby123 Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Hei! Jeg har også termin 16 september Jeg har ikke hatt mye fysiske symptomer. Oppbåst i magen og ømme brystvorter samt litt "voksesmerter". Merker det bedre på humøret at jeg er gravid, blir VELDIG fort irritert og må bite tennene sammen for ikke å eksplodere for småting
kkj1982 Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Heisann. Føler veldig på kroppen at det er noe spirer der inne. trøtt som bare det og ømme brystvorter, på grensa til det irriterende om jeg kommer borti dem:) stakkars samboer sier jeg bare. Har termin rundt 4 sept. satser på at kvalmen holder seg unna. mitt første barn så må si det føles litt fremmed foreløpig. kathrine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå