Gå til innhold

Bare 3 dager igjen......

Anbefalte innlegg

Ja da e det snart overflytting te 3 trimester,blir en glede å bynne på den siste biten. E det mange her som ligger rundt den tia der og skal over i siste trimester i disse dager da? Håper de 12 siste ukan går veldig fort no ja....Ha en fin dag videre mine bim-venner:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142825628-bare-3-dager-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg ligger rundt den tiden! Nå er det fire dager igjen til det siste trimesteret begynner..og jeg kjenner at det skal bli godt å oppleve den milepælen jeg også.

Er litt spent på de siste 12 ukene, jeg har vært i veldig god form i 2.trimester og håååper det kan fortsette sånn. Men det aner meg jo at det blir tyngre etterhvert. Hvordan er formen din da?

Herlighet hvor tiden har flydd dette trimesteret :)

Jeg kommer over om 13 dager jeg da, hehe.... ja, har nedtelling nå ja, bare 99 dager igjen til termin, jippiiiiiii :))))

Kos deg og så satser vi på at de siste 12 ukene går kjempefort!!!

Klem fra

Hei du!

Formen min er heller ikke noe god for tiden. Har mye sammentrekninger og litt vondt i bekkenet,så e sykemeldt 100% nå. Også etter at jeg har spist middag hver dag så blir jeg så støl på en måte øverst i magen(blir mye større og klemmer veldig på brystbenet) Vet ikke noen annen måte å forklare det på,men det e veldig ekkelt. Må sitte i 15 min og opp å gå litt for så å ligge ltt. Ikke noe godt,skal snakke med jordmor om det i neste uke. Vet at man skal spise for to snart,men vet ikke om jeg greier det skal dette fortsette nei. Men når jeg tenker på resultatet så holder jeg vel ut det siste også tenker jeg.

Ha en fin dag så snakkes vi snart i 3 trimester.

Klem fra mæ....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...