tingeling87 Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Jeg lurer litt på hvordan dagen deres ser ut. Hva slags leker dere har og slikt. Synes det er vanskelig å underholde han og finne på hva man kan gjøre. Han har en babygym han liker, men etter at han klarte å rulle fra rygg til mage så blir han fort sliten i nakke/rygg og dermed sint. Han sover ikke mer enn 30 min av gangen, så det blir mye tid til aktivisering. Han har ikke begynt å åle seg eller noe. Det virker som om han kjeder seg fort, stakkars.
benelen Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Jenta mi er 7 måneder i dag og vi bedriver tiden med turgåing. -en tur om dagen. Utenom det ligger vi mye på gulvet, både mage og rygg. leser litt bok og leker sammen, vi har også på cd og synger og danser litt. Hun har snudd seg ganske lenge nå så hun er sterk i ryggen og nakken, men når hun ikke var så sterk trente vi litt. Da la jeg henne ofte opp på magen min og så lekte vi litt på gulvet. Da lå hun på høyde med meg og det gjorde at hun hadde god kontroll. Har tenkt å begynne på babysang med henne, og kanskje åpen barnehage. leker og bøker vi har er, som hun liker er: drømmehagen bok med lyder. "Rare Lyder!" heter den, hun har et ficher prise kamera som synger og blinker, en fangle med mange farger, noen biteleker. Hun elsker å skrape hånden på gulvflaten og trampe i gulvet mens hun ligger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå