Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er sykt flaut, men jeg er kjempe redd. Jeg lå og koste meg litt, altså der nede. så når jeg går på do kommer det mye blod på papiret. har ringkt sykehuset, men de ville at jeg skulle vente å se hva som skjer. Har noen fler opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke blødd i noen av mine svangerskap, men det er jo helt normalt har jeg forstått!

Slimhinnene er ekstra skjøre og blodfylte, fort gjort å få en rift av en negl eller noe annet! :)

Så lenge du ikke har vondt er sikkert alt bare bra!

Lykke til, og klem!

Skrevet

Jeg har ikke blødd i noen av mine svangerskap, men det er jo helt normalt har jeg forstått!

Slimhinnene er ekstra skjøre og blodfylte, fort gjort å få en rift av en negl eller noe annet! :)

Så lenge du ikke har vondt er sikkert alt bare bra!

Lykke til, og klem!

Skrevet

det var ikke noe finger med i bildet. guri føler meg så dum. er 4 mnd på vei nå uten å ha blødd noe tidliger, verken under samleie eller noe som helst.

Skrevet

Skjønner at du er redd....

Blør du mye da? Ikke gi deg hvis du føler at noe er galt, ring til sykehuset igjen og krev at de tar en titt på deg!

Klem igjen

Skrevet

Hvor mange uker er du på vei da? Jeg har selv hatt to blødninger i det siste. Jeg har ikke gjort noe for å få det, de har kommet helt av seg selv. (hehe, klønete setning!)

Første blødningen fikk jeg når jeg var rundt 23 uker, og fikk komme til fastlege som ordnet så jeg fikk komme til undersøkelse og ul hos gyn. pol. samme dag. Han fant ingenting galt og ei heller hvor blødningen kom fra. Den ga seg like plutselig som den hadde kommet.

Ca ti dager etter fikk jeg en ny blødning, og da dro jeg og til legen som henviste meg videre til gyn, som heller ikke denne gang fant noe galt. Denne gangen var det rødt om morgenen, brunlig utover dagen og i ca 3 dager. Det kom nok bare fra en slimhinne eller noe. Jeg er nå i uke 28.

Så det trenger ikke å være noe galt, men etter min mening er det bedre å få komme på sjekk en gang for mye. Det er ikke godt for hverken deg eller barnet at du skal gå å være redd. Ring igjen og si at du vil komme på sjekk netopp fordi du er så redd og ikke klarer å slappe av. Evt. kan du ringe jordmor for en liten prat og kanskje en snartur innom for å lytte på hjertelyd?

Om du ikke får komme inn på sykehuset, så går det jo ann å kontakte en privat klinikk som driver med ul?

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...