Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Jeg har sååå lyst å lage dette i dag, og googlet for å finne oppskrifter. Det florerer, og alle er så ulike. Siden jeg stoler blindt på dere snupper her inne lurer jeg på om noen av dere vil dele deres hemmelighet med meg, hva har dere i kjøttbollene deres? (Vi er bare voksne som skal spise så de trenger ikke være sånn veldig barnevennlige i smaken!)
Lilleleen Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Her er det jeg bruker i mine kjøttboller: 4-500 g karbonadedeig 1 egg en liten slump melk ( kanskje 0,5-1 dl) Prøv deg frem, pass på at det ikke blir for mye. Også krydrer jeg. Jeg bruker ofte tacokrydder, men da blir det tacokjøttboller. Veldig godt det også. Bruk salt, pepper, grillkrydder evt annet krydder du er glad i. prøv deg litt frem ) Lykke til )
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 500g karbonadedeig 1 løk hakkes i småbiter 1ts pepper 1/2 ts muskat 1ts eller mer aromat 1ts eller mer gastromat 3ss mel 1dl melk som tåles Bland godt og stek. Disse liker både store og små hjemme hos oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå